elinebj93 Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Hei. Skrev i ett tidligere innlegg at jeg skulle selge hannhunden min. Han er hos exen min , ettersom jeg ikke kunne ha hund der jeg bor nå. Jeg har endelig funnet et hjem som vil ta vare på han, og som kan tilby han det han trenger. Det som er det hele, er at jeg står som eier, men at han har passet på han for meg nå til jeg fikk solgt han. Nå har han slettet meg der det går ann å slette meg, og svarer ikke på telefon eller melding . Han skulle egentlig bli hos min ex, da vi hadde hatt han sammen, men vi ombestemte oss, da han selv følte han ikke fikk nok tid til han, og jeg syntes det ble dyremisshandling å la han leve på ett lite rom fra klokken 6 om morgenen til 7-8 tiden på kvelden. Hvordan går jeg frem? Jeg står jo som eier og alt på han, og vil jo ikke miste den muligheten til det nye hjemmet hans nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Dra hjem til han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elinebj93 Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Det er et stykke men det skal ikke være noe problem. Men problemet mitt er at de er syke, så kan vell si jeg er ganske redd for å dra dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Ta med politi for å hente ut hunden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elinebj93 Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Jeg tenkte jeg skulle kontakte politiet i morgen, for å høre om de kan hjelpe meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Det er et stykke men det skal ikke være noe problem. Men problemet mitt er at de er syke, så kan vell si jeg er ganske redd for å dra dit. Syke som i farlige pga mental tilstand, eller syke som forkjølet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Syke som i farlige pga mental tilstand, eller syke som forkjølet? Lurte jeg også på, psyke eller syke? Gjetter på psyke jeg da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Fått tak i han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Om du har avtalt med han at han skulle behalde hunden, kan du jo ikkje ombestemme deg fordi du har funne noko betre seinare. Har han òg vore med på å finne nytt heim, eller har han berre fått beskjed om at hunden ikkje får bu hos han likevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greenhusky Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 funnet noe løs om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts