Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen som har denne i størrelse S, M eller L (42, 70 og 90 liter)?

Eventuelt andre bager i disse størrelsene? Jeg må få tak i en stor bag til reise, men aaaner ikke hvilken størrelse jeg skal gå for (bestiller på internett).

Så om noen har bilde av bag i en av disse størrelsene ved siden av seg selv/en gjenstand så jeg ser sånn ca hvor stor den er, så hadde jeg blitt kjeeempeglad :D

Skrevet

Stikk du på xxl, så har de fylt opp størrelser me papir for å se..

Jeg personlig liker bager me minst 90 liter.. 50 går an på småturer.. Litt avhengig hvor mye du må ha me deg ;-)

Sent from my GT-I9100

• Like 1
Skrevet
Noen som har denne i størrelse S, M eller L (42, 70 og 90 liter)?

Eventuelt andre bager i disse størrelsene? Jeg må få tak i en stor bag til reise, men aaaner ikke hvilken størrelse jeg skal gå for (bestiller på internett).

Så om noen har bilde av bag i en av disse størrelsene ved siden av seg selv/en gjenstand så jeg ser sånn ca hvor stor den er, så hadde jeg blitt kjeeempeglad :D

Jeg har Helly Hansen sin (klin lik) i 50 L. Den holder for meg om jeg skal være borte fra fredag til søndag, men jeg pakker ikke så mye. 70 eller 90 er nok mer passe! Er forøvrig veldig glad i min fra Helly Hansen, og mener den er hakket billigere enn de fra North Face, men akkurat lik kvalitet. :)