Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har trent med Petter Andersen?


simira
 Share

Recommended Posts

Norsk Hundetrenerforbund har jo kurs på Tøyen, geografisk sett veldig praktisk for oss. Men de nekter å oppgi noe om hva slags bakgrunn og utdannelse instruktøren har, utover "er utdannet instruktør og har 18 års erfaring".

Er det noen som har gått kurs med denne mannen før? Eller kjenner noe til ham og hvordan han driver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om.

18 års erfaring med hva slags kurs hadde jeg lurt på da jeg også. Google sa ikke så mye om han heller utenom at jeg fant noe om at han har CO adresse til Norsk Hundetrener forbund. Ingen blogger, ingen hjemmesider e.l.

Men nekter å oppgi bakgrunn og utdannelse? Det er nå normal høflighet og nesten har en CV liggende om man sier slike ting som 18 års erfaring. Holder man ett kurs i året på 18 år eller 12 kurs i året? Og er det valpekurs og skal nå holde runderingskurs?

Det er ganske stor forsjell på erfaring og hva emne man holder evt kurs i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om.

18 års erfaring med hva slags kurs hadde jeg lurt på da jeg også. Google sa ikke så mye om han heller utenom at jeg fant noe om at han har CO adresse til Norsk Hundetrener forbund. Ingen blogger, ingen hjemmesider e.l.

Men nekter å oppgi bakgrunn og utdannelse? Det er nå normal høflighet og nesten har en CV liggende om man sier slike ting som 18 års erfaring. Holder man ett kurs i året på 18 år eller 12 kurs i året? Og er det valpekurs og skal nå holde runderingskurs?

Det er ganske stor forsjell på erfaring og hva emne man holder evt kurs i.

Ja, ikke sant...?

Om du ser på hundetrenere.no så er det svært diffust hele opplegget. Jeg mailet og spurte hvem som var instruktør på et kurs, og hvilken bakgrunn vedkommede hadde. Fikk nevnte informasjon til svar. Etter et par utvekslinger svarte hun blant annet i siste e-post at hun ikke kunne gi meg noe cv, heller ("det får da være måte på").

Jeg har sett dem trene på Tøyen og så for et par år siden et par episoder jeg ikke likte, men har i ettertid snakket med noen som har gått kurs der og er fornøyd (kjenner de dog ikke godt nok til at jeg vet noe om hva de kunne fra før og hva de forventet). De trener angivelig med positiv forsterkning, det jeg så var ikke pf.

Jeg fant ikke noe mer enn deg på google. Tenkte bare jeg skulle sjekke om det var noe spesielt jeg gikk glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...