Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegave til bestevennine?


Linda=D
 Share

Recommended Posts

Trenger hjelp til hva jeg kan gi min bestevenninne til jul. Det er noe jeg er nødt til å sende i posten. Jeg vil det skal være noe personlig. I fjor ga jeg henne en kalender med naturbilder og bilder jeg fikk tilsendt av søstera hennes. For ca en mnd siden sendte jeg henne en ramme med noen bilder fra en tur vi hadde sammen og året før strikket jeg en lue til henne. Hun har det veldig tøft nå så jeg tenker at gaven trenger ikke være så stor eller koste så mye. Tenkte å skrive ett koselig brev og sende med en gave som viser at jeg fortsatt bryr meg og stiller opp.


Jeg har tenkt litt på å smelte om sjokolade i former, putte på glass eller noe som jeg kan pynte litt, men det er kanskje ikke så lettvindt å sende og kan vel være mulighet for at det smelter?

Hun er veldig glad i å lese så jeg tenker litt på å gi henne en bok, men da må jeg finne en hun vil like. Hun er veldig glad i Narnia serien og mener å huske hun liker litt fantasy bøker også liker hun selvbiografier. Hun er stor fan av Mia Gundersen. Kunne boka hennes være noe å gi? Noen som har lest den eller har andre boktips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av fantasy bøker, så kan eg anbefale:

  • Skyggejeger serien (Demonenes By #1) av Cassandra Clare
  • Fallen engel serien av Becca Fitzpatrick
  • De Fire og han som gjør galt verre av Hans Frederik Follestad (GENIAL serie)
  • Reventants trilogien (Våk over meg #1) av Amy Plum
  • The Host av Stephenie Meyer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av selvbiografi vil jeg anbefale "mitt liv, min frihet. Av Ayaan Hirsi Ali". Eneste boka jeg har lest flere ganger, og jeg leser myyye:p

Av personlige ting vil jeg tipse om brevbok! Jeg gav det til min venninne da hun flytta til kirkenes, og det ble motatt med tårer og latter! Du skriver i den, sender den, hun skriver i den, sender den tilbake, osv.. Så limer dere inn bilder og andre ting:)

I første boka vår er vi tilsammen gjennom 3 forhold, et svangerskap, tre avsluttende skolekapitler og myyyye annet! Så beholder vi annenhver bok hver:)

Håndlaget kalender med dikt og tegninger (folk blir like glade selv om man ikke kan tegne;)) er også en personlig og morsom gave:)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevbok hørtes jo genialt ut :) Aldrig hørt om før.

Hahaha, ikke jeg heller, før det falt meg inn i en kreativ periode som 18åring;) vi har nå sendt bøker frem og tilbake i snart 8(!) år! Og fortsetter nok frem til vi bor i samme by igjen:) teeenk så kosli det blir å lese når man sitter på gamlehjem:D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...