Aslan Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Herlige bilder Og hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Så herlige bilder Og måtte le av Bjønn - for et artig navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Hehe, ja, han har navnet sitt på skikkelig solungdialekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 5. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 I dag kom Bjønn på besøk igjen, og hundene begynte å leke med en gang. Forrige gang måtte Bris mase litt på han, men nå var det Bjønn som var litt mye i begynnelsen. Det virker som de passer veldig godt sammen, de er like snille og milde begge to, og Bjønn er forsiktig med Bris. Utrolig gøy å se størrelsesforskjellen, og enda skal Bjønn vokse 5-10 cm til og legge på seg 10-20 kg. Nå er han to ganger Bris i vekt, han kan ende opp med å bli tre ganger Bris Jeg er glad Bjønn er så forsiktig, snill og tålmodig med Bris, ellers tror jeg at jeg hadde hatt hjertet i halsen en del ganger Bestevennene på oppdrag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 5. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Bjønn på besøk en tur i dag også, noe Bris trengte Bestevenner gjør alt sammen, til og med å gå på do <3 Man må hoppe litt når man har så stor venn Ganske greit steg på han her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 vakre hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Så herlige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Venninna mi fikk tatt et fantastisk bilde der Bris går under magen på Bjønn Det er taktikken hans, gå under magen og bite han i beina, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Setter OG ulvehund. Kan det bli bedre? Herlige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Janka, hundene og jeg var uten i nesten fire timer på fredag, og her kommer det noen bilder av hundene CrazyMalle Kjekkasen Måtte bare ta det med fordi det er et herlig øyeblikk Bris prøver å henge på Isak Gjengen Isak elsker å løpe Denne gjengen fungerer så godt sammen, herlig å la de få leke og herje Glad jeg har to hunder som går så godt sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Og en serie bilder av Janka som koser seg med hundene IPOMalle og Bris som synes dette ser gøy ut Isak vil også prøve disse hoppegreiene Det var gøy Bris 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Gode venner Pene Malle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Fy søren, det er jaggu to kjekke karer du har altså Takk for tur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Og du har ei utrolig flott dame Tenkte på det i dag, at når Bris leker med Malle bjeffer han ikke en eneste gang (han gjør det når den andre hunden ikke leker nok med han), og det er et godt tegn Hun er den han har lekt best med hittil Vi må få til flere turer, og om noen her inne er i nærheten av Solør kan de slenge seg med på en tur Det er kjempefint å slippe hundene inne på det nedlagt militærleiriområdet, oversiktlig og ingen andre som er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Og hvis noen vet hvordan jeg får bildene mindre på photobucket blir jeg glad, for jeg blir gal av denne str. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Du kan trykke "customize your upload options" før du velger bildene du laster opp . Er en liten blå link med tannhjul litt til høyre på siden, hvertfall hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Å, så jeg må gjør det før jeg uploader de? Grr.... Var mye enklere før de gjorde om alt på PB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Forresten, jeg forstår ikke allikevel, IW :/ Jeg ser ikke en slik link. Det eneste blå jeg ser "Browse Files" og "Add from Facebook"/"Add from URL" Edit: Jeg fant ut hvordan redigere de, sist jeg prøvde var ikke resize et alternativ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Verden er ikke stor, og det viste snapchattråden her inne. Jeg fant ut at @ElleBelle bor bare et par km unna meg, og man kan ikke bo like ved sonenfolk uten å hilse på de Vi har allerede gått et par turer med hundene, begge på 3,5 timer, og i dag fikk de løpe løs hele turen. Vi kjørte rett oppi skogen her til en gapahuk og hadde det som base. Det var et ufyselig vær, et par varmegrader og regn og snø. På slutten av turen var gutta så kalde at det ikke var noen vits i å være ute noe mer. Vi har skravla og kosa oss, og alle hundene er slitne og fornøyde Det er så fint å gå tur her, så dette skal gjentas så ofte vi kan før ElleBelle flytter nordover igjen Det var mørkt ute og jeg har et dårlig objektiv, men dere får overse mørke og kornete bilder, hundene er jo så fine Verdens søteste Bella Bris ligger og venter på at Bella skal løpe mot han så han kan "angripe" henne Bris ser noe Utsikt med dårlig sikt Bella liker vann Det begynte å snø Og her kommer det en liten bildeserie Bella viste fram balansekunster på stammen før dette bildet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Bris kunne ikke skjønne hvorfor Bella skulle gå ned den skumle og bratte skråningen Neeei, bedre å sitte her og være litt konge Terrengsetter Isak, ble mange veldig dårlige bilder av han i dag, her er ett mindre dårlig Gutta Bris i farta Bris sitter og skuer utover kongeriket sitt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Fine hunder vi har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Spesielt det siste bildet var bare utrolig fint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts