Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor finne billige og gode dekken?


Rocket
 Share

Recommended Posts

Er ute etter et Regndekken med foring, ca 100gram i størrelse 125. Noen som vet for de selger slikt til en rimelig penge som er av relativt god kvalitet? (Tenker maks 700,-) Brukt dekken er forøvrig også å vurdere om det er pent brukt uten hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooks har jo billige dekken, men størrelsane der er desverre eit herk :P

Ellers kan du sjå på divinedog.se :)

Hooks har jeg sett på er et par aktuelle der, men vil se litt flere plasser først.

Fant ikke noe annen enn til hund på divinedog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høøks sine er fine nok de altså, dersom du finner noen som passer, og du er heldig så det ikke ryker mens hunden løper på flatmark..

Edit: lese før man skriver er tull...

Se på finn, evt facebookgrupper.

Endret av Jankaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten alle ute dekkenene mine fra hooks da jeg hadde hest, har ikke noe og klage på. Eneste at noen dekken har litt ekkel passform i brystet (sklir bakover på manken), men det var ikke unikt for hooks, mer et vanlig problem. Ellers så var skoies billig ivertfall, lenge siden jeg har sett der nå, og borjes er jo alltid billig, men har ikke hatt utedekken derfra, bare ull/fleece. Også Bole, har mye fint til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfornøyd med Finntack sine lettfòrede dekken. :)

Jeg hadde nesten alle ute dekkenene mine fra hooks da jeg hadde hest, har ikke noe og klage på. Eneste at noen dekken har litt ekkel passform i brystet (sklir bakover på manken), men det var ikke unikt for hooks, mer et vanlig problem. Ellers så var skoies billig ivertfall, lenge siden jeg har sett der nå, og borjes er jo alltid billig, men har ikke hatt utedekken derfra, bare ull/fleece. Også Bole, har mye fint til en rimelig penge.

Takker for tips!

Finntack ja, det kan jo være midt i blinken i grunn. Hun som skal få dekkenet om jeg finner ett innenfor rimelighetens grenser er i hvertfall storfan av grimene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips!

Finntack ja, det kan jo være midt i blinken i grunn. Hun som skal få dekkenet om jeg finner ett innenfor rimelighetens grenser er i hvertfall storfan av grimene :P

Mine er brukt tre hele høstsesonger, av leken unghest i flokk, så det varer jo EVIG. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...