JulieOgBertene Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dress/ dekken som dekker puppene til hunden min? Tispa har valper som er 1 uke gamle nå, så puppene er ikke dekket til. Hun er en stor Australian shepherd tispe. Helst rundt ski, Oslo område eller Internett De fleste dressene jeg finner dekker kun ryggen og halsen, ikke under magen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hurrta har en fleecedress som dekker magen hvis jeg husker riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hurrta har en fleecedress som dekker magen hvis jeg husker riktig.. har kjøpt den, men den dekka veldig dårlig :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 har kjøpt den, men den dekka veldig dårlig :/ Om det er sparkebuksen så er det bare til å sy på en flik mellom bakbena og det beskytter bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Her har de Kathadin belly blanket: http://www.troll-hun...px?pageid=33954 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Dumt du ikke bor nærmere, ellers kunne dere fått låne av oss... Choco har en hel strikket dress, som jeg lagde for å beskytte juret helt bakover etter hun hadde valper i 2010. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts