Linda=D Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Jeg har ofte fått høre at han her ligner mye på hundene i filmer. Mest når han har litt lang pels og er sjuskete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 29. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Jeg har ofte fått høre at han her ligner mye på hundene i filmer. Mest når han har litt lang pels og er sjuskete. Fiiin! Er det rase eller blandings? Sendte forøvrig mail til produsent av reisen til julestjernen og fikk beskjed om at hunden (bilde på forrige side) var en blanding av schæfer og irsk ulvehund. Ettersom de fleste av hundene over her viser seg å være blanding, så er det kanskje rett og slett det jeg må kikke etter :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Linda: Redigerer du fargen på snuten hans? Siden han har mye rosa på noen bilder og enkelte helsort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Fargen er sikkert sesongbasert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Dette er også en blanding ja:-) Buhund og wheaten terrier. Tror nok wheaten terrier kan være blandet i noen av filmhundene. Oi Schæfer og irsk ulvehund faktisk. Det hadde jeg ikke gjettet. Er det noen spesiell filmhund du er på jakt etter? Havanaislove: Nei redigerer ikke snuten hans. Men om du ser på bildene er det forskjell på lyset. Der han har helt svart snute er bildet tatt i mørk skog uten sollys og der snuten hans er veldig lys er det skarp direkte sollys på han. De to øverste bildene er sånn snuten pleier å være:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Okey, måtte bare spørre. Red: Har alltid trodd at Happy fra "7th Heaven" var en Pyreneisk gjeterhund, jeg. Likner jo veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Ja, wheaten-terrieren får også den rufsete sjarmen om pelsen får gro litt. Synes uansett at disse type hundene er utrolig søte! Takk for mye granskingshjelp fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts