Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nyttårsforsetter for deg og hunden?


Cirkamor

Recommended Posts

He-he.. har hatt prinsipp og ikke ha forsetter men i år gjør jeg unntak. Og ser vel mer på forsetter som mål nå..

Vårt nyttårsforsett er: Have fun!

Det er hovedmålet og så har jeg delt dette opp i delmål:

Trene mer spor som Cirka synes er knall

Gjøre ting som er morsomme og varierte

Bli mer sosiale - kanskje dra på treff

Viedofilme meg selv på trening

Har dere noen forsetter? Få høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer lydighetstrening og tur til voffsen, kanskje mer bevist agilitytrening (men er jo så lite kurs her så spørs på den), mer trekk og kløv, og mindre snop og hundesone på meg, å så skal jeg jobbe mer med skole.. Har ikke hatt nyttårsforsett tidligere så spent på hvordan det går. Voffsen sine skal jeg klare å holde men spørs på mine egne ang snop å sonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen 2007 skal Loke score 5 (5 er best sant?) på skuddtest..Dette har jeg stor tro på at vi vil få til -av forskjellige årsaker tror jeg nemlig ikke han er "født"skuddredd i tillegg er han flink på avreagering og har mye drifter.

kanskje vi skal ta apellmerket eventuellt debutere i kl1.Det hele kommer ann på hvordan miljøtreningen går.Det er den biten der som bremser oss hele tiden..:D

Vi skal gå masse spor,vi skal få en perfekt apport,vi skal begynne å lære rundering...

Dette er ting vi (forhåpentlig) skal.

I tillegg har jeg hundrevis av andre planer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Diego sine foresetter:

1.Komme meg på noen utstillinger. (Må bare få noen til å stille for meg) :D

2.Komme meg mer på stranda, så Diego kan få bygd opp brystkassa, sånn at han kan stå bedre.

3. Få vekk de hersens blodlusa.. Dø, dø, dø.! :D

4. Trene mer med Diego

Ja, det var vel alt.. Kommer iallefall ikke på mer i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Prøøøøve å få et lite cert på henne (er jo lov å ha drømmer? :D )

-Begynne å trene lydighet med henne her hjemme (skal bestille den lydighets boka fra canis)

-Gå tur med henne før jeg går på skolen (øøøhm jadda)

-Debutere i agility

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli mer effektiv med klikkertreningen på min Djacko. Han elsker å trene med klikker, men matmor har vært for sløv i det siste :D

Ellers skal vi trene bedre på ro i oppflukt, og kanskje være med på å dra i gang hundetreff på de tre grosserene som er i Bodø i allefall to ganger i mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre nyttårs foresetter:

-Begynne på ag-kurs og forhåpentligvis konkurrere litt

-Begynne på lp-kurs, hvor vi skal klare å få opprykk til klasse 2

-Trene MYE på å bli vandt til fremmede

-Gå spor

-kanskje vi kommer oss på et gjeterkurs også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene og lese mer (om) klikkertrening

minst et kurs i et eller annet

Trene mer til bronsemerket

Trene mer innkalling

Begynne på freestyletrening

Få sosialisert henne mer

Må kanskje stoppe der, ikke lurt å ha for mange...Resten får vi ta som det kommer :wink:

(håper veldig vi kan få til nkku leir også da)

Og å få henne premiert på utstilling hadde heller absolutt ikke skadet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Få opprykk til klasse 2 i agility(har fått et opprykks napp, så håper det går!)

- Ta bronse- og sølvmerket i agility(dette avhenger jo egentlig ganske mye på klubben da, men ... :lol: )

- Bronsemerket i lydighet

- komme meg til NKK Bergen(står tilbudet fortsatt el, Benedicte?)

- Flere enn 4 ag stevner i løpet av året!

- spise litt mindre gorsj... ehe...

- Få sikker innkalling på Romeo!

resten år vi ta som det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Har noen nyttårs forsetter vi også :-)

Vi skal jo på de fleste utstillinger i 2006, så om Buffy og Embla kunne få dratt i land ett cert hver, så hadde jeg blitt veldig glad :-)

Så skal vi begynne med spor, når det går mot vår. Dette gleder vi oss masse til og prøve. Håper og kunne være med på en konkuranse eller to etterhert også.

Få mentalttestet isåfall Buffy, og evnt Embla, må se ann når hun får løpetid ol.

Mulig jeg må vente til 2007 med Embla, er jo egentlig ingen hast på henne.

Prøve og få KORAD på Buffy

Buffy skal rønkes

Om Buffy er 100% frisk så skal hun ha kull, dette blir ikke våres kull siden, vi har henne på for avtale. Men kullet skal bli født hjemme hos oss. Så jeg skal lese masse, så har en vennine av oss, som er oppdretter, Og begge foreldene hennes driver oppdrett av hund, sagt at jeg bare kan ringe, så blir hun med på parringen og når valpene kommer. Veldig beroligende og vite.

Nå er ikke oppdrettern til Buffy interissert i utstilling og heler ikke mentaltesting ol, det er noe vi velger selv. Eller vi har krav på minst 5 utstillinger i året da, gjør jo inegnting får oss. Så lenge hun slipper og løpe i ringen selv så, det hun syntes er ille.

Så blir det da og ta bronsemerket med Buffy, Ben og Embla

Ben skal vel san smått begynne og trene litt IPO og Agility. Men før vi begynner med agility, vil jeg rønke han, p.g.a mamman hans har næmelig C hofter. Ønsker ikke belaste får noe da.

Så har jeg fått beskjed at jeg får ett ord med i laget, om valg av hann hund

om alt er i orden med Buffy. Så skal finne en perfekt hann hund, med kjempe gode friske linjer. Ikke alle boxer oppdrettere som er så nøye på det desverre.

Bli en bedere og bedere handler, det syntes jeg er super kult

Mvh Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...