Gå til innhold
Hundesonen.no

Alternativ julekalender

Recommended Posts

Skrevet

Hei soniser, dere er så flinke til å legge hodene deres i bløt så jeg trenger litt hjelp :)

Studentsamboeren og jeg skal lage en alternativ julekalender til hverandre. Siden vi har eksamen så sent som 20.desember trenger vi noen lyspunkt i hverdagen ;) For å gjøre det enkelt og studentbudsjett-vennlig blir det "lappe" kalender bestående av små søte sitater og en liten "overraskelse".

Sitatene i seg selv skal jeg nok klare å finne, verre med overraskelsene. Ser for meg slike ting som "Jeg lager en ekstra stor og koselig frokost i morgen", "Du får bestemme hva vi skal ha til middag i morgen", "Jeg støvsuger og vasker mens du er på jobb i morgen" og slikt. MEN, om jeg skal lage 12 slike lapper trenger jeg forslag og innspill til hva jeg kan skrive på de resterende. Kan dere hjelpe? :D Alt trenger ikke være gratis, poenget er små gleder i hverdagen som ikke koster skjorta ;)

Setter pris på masse forslag :D

Skrevet

Løfte om å spille et spill han liker?

Nå er dette en hun jeg deler leilighet med, men skal ta med forslaget uansett :)

Kjæresten hennes er forøvrig på besøk en del i desember, så tror de verste jentekveld forslagene utgår i år av hensyn til ham ;)

Skrevet

Man får kjøpt masse småting som ikke koster stort - en neglelakk i kul farge, porsjonspakke med aniktsmaske, lipgloss, flakslodd, levere bonger på V75 (1 kr rekka, spill f eks 20 rekker, må bruke litt tid for å finne ut om man har vunnet) etc. Kan også skifte på senga til vedkommende så man blir overrasket med rent sengetøy når man legger seg, tappe i badekaret og ha det klart med et glass vin når hun kommer hjem fra skolen, lage en fotomontasje osv.

• Like 1
Skrevet

Man får kjøpt masse småting som ikke koster stort - en neglelakk i kul farge, porsjonspakke med aniktsmaske, lipgloss, flakslodd, levere bonger på V75 (1 kr rekka, spill f eks 20 rekker, må bruke litt tid for å finne ut om man har vunnet) etc. Kan også skifte på senga til vedkommende så man blir overrasket med rent sengetøy når man legger seg, tappe i badekaret og ha det klart med et glass vin når hun kommer hjem fra skolen, lage en fotomontasje osv.

Gull, Line! Takk for mange tips :D

Men tar gjerne i mot enda flere tips! :)