Anette Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Kl 8 var jeg og hundene på vei i bilen til jobb kl 9 var jeg på jobb og jah dere får jo ikke se noe egentlig der kl 10 spiste jeg et eple og hadde nettop vært i møte med noen morsomme folk Lunsjen spiste jeg kl 11-12 og da glemte jeg å ta bilde for vi skravlet så kl 12 var jeg nedom hundene igjen Issi poserer ved jobben Men kl 13 så jobbet jeg igjen etter et lite team møte kl 14 var jeg nedom hundene igjen og luftet de Doffen sier hei kl 15 gjorde jeg meg ferdig på jobb og mtp jeg ikke får vise dere noe fra jobben så glemte jeg bilde kl 16 var vi ute på tur og Doffen og jeg hadde hatt en diskusjon ang å labbe til folk ut av bilen kl 17 var vi fortsatt ute og romlet på jordene i sørkedalen kl 18 rullet doffen seg på gulvene i glede kl 19 spiste jeg pizza og Doffen ble badet kl 20 var jeg på sinsen dyreklinikk og ordnet papirer til reisen og glemte å ta bilde kl 21 var doffen fluffet og pen og jeg pakket og la meg Da var vi klare for Danmark rakk ikke poste tråden før jeg reiste midt på natten 1 Siter
tm100021 Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nå fikk jeg veldig lyst på pizza 3 Siter
Guest LXT Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Fikk jeg lyst på pizza og! Doffen er veldig pen han ja Siter
Synnikken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Nå fikk tom jeg som ikke liker pizza, lyst på pizza! Siter
Anette Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Tasty food sin pizza er legendarisk :-D 1 Siter
Recommended Posts