Mari Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2012 * Lage en listetråd 9 Siter
Mari Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2012 Liste? Du er såååå ut av kulegjengen, ass. 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 -Like listetråden -dobbelposte 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 -Like listetråden -dobbelposte 1 Siter
Garmen Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Trodde du det kom en post med strek nå? Det går ikke 1 Siter
Aslan Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 I kveld skal jeg: -gjøre ingenting 1 Siter
Mari Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2012 Mari, jeg elsker deg --> 2 Siter
Garmen Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 - -> I see what you did there 1 Siter
Aslan Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 I kveld skal jeg: -gjøre ingenting Vart lei. 3 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 - ligge på sofa - se tv - kose schæfer hun - kose schæfer hann - se mer tv - hente snop og cola på kjøkkenet - spise snop og drikke cola - kose schæfer hun litt mer bare fordi - strekke meg etter fjernkontrollen etter stjernekamp - røykepause etter behov mellom punktene - lufte hundene - tørke hundene - mate hundene - mer sofa og tv - rydde ut av oppvaskmaskina - sjekke sonen - oppdatere liste - gå på do - legge meg Siter
Krilo Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 - hente snop og cola på kjøkkenet - spise snop og drikke cola Ååå, der minnet du meg på at jeg hadde glemt dette på min liste! Gjøre med engang. -hente snop -spise snop og se mere på tv -sjekke fb -se mer på tv And so on... 1 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Vart lei. Hmm, jeg som lurte på hva man gjør når man stryker og ikke lenger gjør ingenting? Siter
Aslan Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Hmm, jeg som lurte på hva man gjør når man stryker og ikke lenger gjør ingenting? - Baker boller Siter
Ozzy Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Du er såååå ut av kulegjengen, ass. ... Siter
Krilo Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 ... Du får skrive det opp på lista, å bli med i den kule gjengen. 1 Siter
WheatenMali Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 kan dere som ikke skriver liste lage en egen tråd om kommentarer og smilefjes til listene slik at de som vil skrive liste og stryke ut på sin liste ikke blir plaget av alle disse kommentarene og smilefjesene? 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. November 2012 Rapporter Skrevet 13. November 2012 Har litt på tapeten i dag (eller treveggen), men regner med at jeg får de fleste unnagjort før kvelden. (Etterpå skal jeg betale den regningen som lurer bak der.) 3 Siter
Recommended Posts