Lola Pagola Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Oster Paw Cleaner Har denne noe for seg? Eller klarer jeg meg like fint med å fortsette å ha ett håndkle innenfor døren til å tørke av skitne poter? http://www.canis.no/...5&mid=109&ug=46 Også har jeg hørt at det finnes en matte som tar utrolig mye dritt, perfekt til skitne hundepoter. Men jeg vet ikke hva den heter og hvor jeg får tak i. Og om den hele tatt er så genial som den påstår at den er? Tror kanskje den er litt i samme gate som den poterenseren der, men ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Vi selger sånne i dyrebutikken der jeg jobber, om jeg vet om det egentlig er verdt det, njaa. Et håndkle vil nok helt fint gjøre samme nytten. De teppene du snakker om var nevnt i ett par nummre siden av hundesport, og selges på tropebutikkene så vidt jeg husker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Vi selger sånne i dyrebutikken der jeg jobber, om jeg vet om det egentlig er verdt det, njaa. Et håndkle vil nok helt fint gjøre samme nytten. De teppene du snakker om var nevnt i ett par nummre siden av hundesport, og selges på tropebutikkene så vidt jeg husker Var det jeg egentlig regnet med ja... slike ting lover så mye, men ofte er det bare fjas som blir slengende rundt. Da skal jeg sjekke hundesport! :-) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Synes det er greitt å ha en sånn liten liggende i gangen i stedet for ett stort håndkle. Men de virker ikke noe særlig bedre. Mine er forøvrig kjøpt på Clas Ohlson til en tredjedel av det dyrebutikkene skal ha. Ikke helt like, men gjør samme nytten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts