Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i Oslo


marjea
 Share

Recommended Posts

Som noen kanskje har fått med seg, så er jeg nettopp blitt hundeløs. Av ulike årsaker vil jeg vente litt med å skaffe meg ny hund, men det føles veldig tomt uten en firbeint tuslende rundt.

Så, om det er noen som trenger hundepass i Oslo-området så må de gjerne ta kontakt. Jeg jobber 100%, men kun nattevakter - noe som betyr at hunden er alene fra ca. 21.30 til 08.30. Noen uker har jeg ingen vakter, mens andre uker har jeg f.eks. 5 i strekk (gjennomsnittlig 3-4 i uka).

Den vil naturligvis få gode turer både før og etter jobb, men det er selvfølgelig et must at hunden (og du!) er komfortabel med å være alene så lenge.

Jeg bor i leilighet, men har kortere vei til marka enn til butikken :)

I første rekke er jeg ute etter helge/ukepass e.l., og lufting på dagtid f.eks. er jeg ikke interessert i.

Spør hvis det er noe dere lurer på, eller send en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi reiser bort i julen, har jeg kanskje behov for pass av Scilos hele, eller deler av ferien. Kunne det vært noe?

Juleturnusen er ikke klar ennå, men hvis alt går etter planen har jeg fri nesten hele jula, og da drar jeg hjem til Porsgrunn. Dersom det ikke går helt min vei, og jeg må jobbe likevel så kan jeg si ifra til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleturnusen er ikke klar ennå, men hvis alt går etter planen har jeg fri nesten hele jula, og da drar jeg hjem til Porsgrunn. Dersom det ikke går helt min vei, og jeg må jobbe likevel så kan jeg si ifra til deg :)

Scilos syns Porsgrunn er toppen av lykken, han. Det er jeg sikker på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...