Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i Bergen?


kri.m23
 Share

Recommended Posts

Er det noen som passer hund eller vet om noen snille dyrevenner som gjør dette i Bergensområdet eller utenfor? Behøver pass til min Chihuahua valp i desember. De som egentlig skulle passe han er ikke å få tak i plutselig, og jeg kjenner stresset velte over meg :/ Er villig til å betale opptil 3000 kr for det, fordi det var det de forrige skulle ha for å passe han i 12 dager.

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den være hjemme alene mens jeg er på jobb? Har en annen hund, så den vil ikke være helt helt alene. Når er det snakk om i Desember?

Den kan være alene et par timer, men ikke mer enn 5 timer. Han er veldig energisk så den kan til tider bli litt mye for en eldre hund. Det er fra 27. desember til 7. januar. Hvor mange timer jobber du om gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie i det tidsrommet og kan kanskje være behjelpelig :) Vi har en veldig grei tispe som er oppvokst med flere pomeranians rundt seg, og dermed godt vant til små hunder. Kan du fortelle litt om valpen din og hva du forventer av den som skal passe ham?

Ok :) Han er 5 mnd gammel nå, veier rundt 1,4kg (veldig liten gutt) og er nysgjerrig, veldig rampete og kjempe morsom. Han stikker av med alt som heter tøfler og sokker, til og med bukser drar han med seg feiende fart. Han har mye energi i seg og krever mye lek og stimulanse da han kjeder seg fort. Ellers er han veldig kjærlig og god.

Jeg forventer at den/de som passer han er god og snill mot han, og ikke minst bestemt. Jeg vil gjerne kunne slappe av og vite at han blir tatt godt vare på. Han behøver ikke lange turer heller :)

Kommer ikke på mer i farten, så hvis du har noen spørsmål så er det bare å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...