Mirai Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Vi skal ha julekalender i år også, men jeg kan dessverre ikke love premier! Hvis vi får tak i premier så deler vi såklart ut disse, men vi får se. Håper allikevel på god deltakelse som alltid . Så vi tenkte å begynne nå med å samle inn spørsmål. De må enten være hunde- eller julerelatert. Send på PM til hvilken som helst moderator før begynnelsen av desember så kanskje det blir med i kalenderen. Gjerne gåter, bilder osv. Spørsmålet må kunne løses av alle medlemmer uavhengig av fartstid på forumet og alder.
HHC Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Liker liker liker :D (Julekalenderen azzå)
Mirai Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Syns det er litt kjedelig at vi ikke kan garantere premier, men heder og ære skal det hvertfall bli!
SoppenCamilla Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Hvis dere er såpass flinke til å sende inn stoff til kalenderen, så kan det hende vi klarer å hoste opp noen premier, også! Kjør på! Send pm til en av moddisene!
Zitka Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Er det noen frist på når oppgavene skal sendes inn? Skjønner før 1. desember, men noen frist før den da Ellers så skal jeg få sette meg litt ned og fikse oppgaver altså Rekker det bare ikke i kveld
Anette Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Nå blir det julemysterie istedenfor så se bort ifra denne
Recommended Posts