kri.m23 Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Ny bruker på forumet her Jente 23 fra Bergen som har en liten chihuahua valp på 5 mnd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen skal du være! Og, før LilleZara skriver det; vi er veldig glad i bilder! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kri.m23 Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen skal du være! Og, før LilleZara skriver det; vi er veldig glad i bilder! Hehe ja jeg har prøvd å laste opp, men mine bilder er visst for store :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen! Velkommen skal du være! Og, før LilleZara skriver det; vi er veldig glad i bilder! OMG! Skriver jeg det så ofte?! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2012 Velkommen Du kan bruke f. eks Photobucket for å laste opp bilder, dessverre er det litt begrenset plass når man laster bilder direkte opp til forumet. http://photobucket.com/ Du må registrere deg men det er enkelt å bruke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts