Gå til innhold
Hundesonen.no

PetVet Ekeberg


Nirm
 Share

Recommended Posts

Noen som har erfaring med de? Hvordan de er mhp priser, handtering av hunder mm. Og om de faktisk ordner direkteoppgjør på forsikring uten å ta seg betalt i dyre dommer. Nå er ikke penger avgjørende da, jeg får de jo igjen. Men det er litt irriterende at noen ikke gidder å yte slik service, eller ta seg betalt i dyre dommer for det...

Jeg er ikke helt fornøyd med dyrlegene jeg har brukt, og vurderer å starte å bruke Jeløya igjen. Men det er liksom et lite stykke å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der både med hund og hamstere. De har alltid sørget for at samme vetrinær har sett på Brutus og er veldig hyggelige de som jobber der. God oppfølging også. Er vel den eneste vetrinæren jeg har vært på, men så vidt jeg vet er det litt dyrt, men du får absolutt det du betaler for. De tar seg god til å prate med deg og har aldri hatt noe problem med timebestilling, har alltid fått tid ca når jeg ønsker og på kort varsel (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med pet-vet Ekeberg på alle måter. De fulgte opp Scilos på en utmerket måte da han kom til landet og taklet Fibis vepsestikk allergi veldig bra og var blandt annet "barnepiker" så jeg fikk dratt på jobb. Hun hadde kuler over hele kroppen og burde ikke være alene :) Betalte ikke noe ekstra for det, heller. Det eneste var da vi hadde vært i Holmestrand og begge to (før Tinka) var fulle av flått. Da ville jeg ha hjelp til å få vekk alle, men endte opp med å pelle ut alle selv. Det kostet ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...