Ingidano Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Noen som vet hvor eg kan få tak i sånne? 15-20mm bredde. Evnt ett navn (norsk/engelsk?) å søke på? Fant på Sløyd-detaljer, men det var i grunnen ikke noe annet derfra eg hadde bruk for akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Her feks: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=4900 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Takk De blir dessverre for brede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Ah så synd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Sybutikker og seilutstyrsbutikker. Jeg pleier å bestille fra pennineoutdoor.co.uk og profabrics.co.uk, men sikkert mulig å finne innenlands også. Mulig noen hobbybutikker har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Takk, skal kikke senere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 De har masse sånne på e-bay, men husker ikke hva de heter, for jeg har sett det når jeg har bestilt kroker. Prøv å søke på snap hooks og se hva annet selgeren selger, da finner du det 100% sikkert og til en mye billigere penge enn her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Panduro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Trengte sånne til et dekken hvor hunden hadde gnagd istykker plastspennene - vi fant tilsvarende spenner på noen stropper på biltema til sånn et par tiere eller tre... (stroppene var til å feste rundt kofferter når man sender de på fly) Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts