SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Fire hannhunder var mye..?Yoshi, Komatsu, Daito og han der som alltid dukker opp på Leto...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Yoshi, Komatsu, Daito og han der som alltid dukker opp på Leto...? Hvem er Yoshi? Tenker du på han Okami-hannen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Fire hannhunder var mye..? Nero kommer! Hvem er Yoshi? Tenker du på han Okami-hannen? Okami-hannen er han som alltid dukker opp på Leto. Yoshi et Enerhaugen-hannen til Elisabeth som er dritlik Daito. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg ser det står Grand Danois under dommerendring, men ikke på selve PM? Er det da dommerendring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Sååå, skal vi ha julebord ?? Litt stille på det nå det siste, greit å ha ting avklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Sååå, skal vi ha julebord ?? Litt stille på det nå det siste, greit å ha ting avklart Jeg er fortsatt med og har handlet inn Har også kjøpt inn 30 små papptalerkener og tar med plastbestikket camping bestikket som jeg har litt forskjellig av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Jeg er ringsekretær, men tenkte å rope IM i ett sett på søndagen, så jeg kan komme fort ut av ringen og joine dere på julebord 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Er med på julebord. Bare vet ikke helt hva jeg skal lage :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Er med på julebord. Bare vet ikke helt hva jeg skal lage :-P jeg liker "det som passer" først hadde jeg tenkt ostekake, men desverre så utgikk det når jeg ikke fikk tak i noe Så da ble det ost, kjeks og druer som kommer. Det kan sikkert være godt etter all julematen tenkte jeg (og jeg fikk lyst på det ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Når skal vi ta det`? Tenker det er best før store ringen? Rundt 14.00? Jeg kan event. gå videre på den ost kjeks og druer tingen. Hørtes godt ut! Eller skal man prøve på en kake? Frukt? Vet ikke helt om jeg får tid til å bake, men butikken er vel flinke der? Edit: Det vil si at jeg fortsatt er "in"-antagligvis med både mann og barn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts