Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilbyr hundepass i Trondheim


hund111
 Share

Recommended Posts

Jeg er en jente på 21 år som bor i Trondheim(Østsiden) og studerer. Fordi jeg bor i et kollektiv hvor det ikke er lov å ha dyr, ønsker jeg å passe en hund. Jeg understreker at jeg ikke har mer erfaring med hund enn lufting, men jeg har hatt andre dyr og er svært glad i dyr. Hund er noe jeg også vurderer å skaffe meg senere.

Om du har en snill hund som liker å gå turer i skog og mark, hadde dette vert ypperlig :) Ang. hvor ofte og når, er jeg ganske fleksibel, men på dagtid er jeg som regel opptatt. Jeg kan f.eks ikke ha hunden innendørs mer enn 2-3 timer om det er nødvendig å passe hunden utenom lufting. Jeg ønsker en hund jeg kan passe regelmessig og knytte et bånd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser du ikke har fått noen henvendelser ennå.

Her i DK bruker man f.eks. www.hundesitter.dk så jeg prøvde å google litt i Norge og fant dette:

http://www.finnenhundepasser.no/subscription

Vet ikke om noen her inne har erfaring med det?

Ellers kan det noen gange være en idè å henge et lite oppslag i ditt lokale supermarked og at de kan ta telefonnummeret ditt og rive av.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei ser du tilbyr hundepass i Trondheim men det er jo en stund siden nå. Er du fortsatt interessert så har jeg en kooiker på 3,5 år. Den er glad i og aktiviseres - litt sær og litt nervøs som rase men den som den blir fortrolig med elsker den. Er alene og reiser en del i jobben og trenger hjelp av og til. Har eget hjem som du vet kan være i av og til. Kan by på middag til en student av og til og noen kroner til studentkassa i tillegg til tid med kira selvsagt. Ring meg gjerne om du vil 99241415 May Britt Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...