Lola Pagola Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 (for ordens skyld, den er ikke "ekte") Siter
Mari Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg kunne kanskje levd med kattegreia om hun var en ramp i senga, men "uuuhm...", "uuuhm...", "uuuhm..." er en dealbreaker. (for ordens skyld, den er ikke "ekte") Pretty obvious. Siter
Justisia Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 (for ordens skyld, den er ikke "ekte") Det er da jaggu bra Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg kunne kanskje levd med kattegreia om hun var en ramp i senga, men "uuuhm...", "uuuhm...", "uuuhm..." er en dealbreaker. Pretty obvious. Nesj er det vel ikke ikke for meg, jeg trodde den var ekte lenge og viste den frem til folk... ble dritskuffet da jeg fant ut at hun tullet Siter
Zitka Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Kjente jeg fikk litt delte følelser for at den ikke var ekte.. Likegreit på en måte, men du og du så artig hadde det vært hvis det faktisk hadde vært sant.. Nevn katt i et familieselskap og vi har gråten i gang :lol: Siter
Recommended Posts