Bell Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Hei! Vi er et ungt ektepar på utkikk etter et nytt sted å bo. Desverre er det ikke alltid så lett når man har hund. Tør nesten ikke å si opp leien før jeg vet at vi har noe annet å gå til. Er det noen som har en leilighet til leie fra januar 2013 eller seinere? Maks leie på 8500-9000 (kommer ann på om det er noe inkl. i leien) Hunden vår er en 2,5 år gammel border collie. Vi har hatt henne like lenge som vi har bodd der vi bor nå - dvs i 2 år og 3 måneder og vi har aldri fått noen klager. Vi går mye tur og har begynt med flyball. Jeg studerer farmasi, er på siste året av mastergraden min nå, og jobber deltid som farmasøyt på apotek. Mannen min er tømrerlærling. Jeg vet at alle sier det, men vi er faktisk veldig rolige mennesker (vi har ikke tid til festing osv med skole, jobb og hund ) Vi har kommet godt overens med både denne og tidligere husvert. Det er ikke noe problem å skaffe referanser! Områder som hadde vært bra: sentrum, sandviken, minde, danmarksplass o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Ett lite tips er og skrive annonse på "ønsker leie" delen på finn.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Sier som Synnøve legg ut annonse. Er verdt de 500 kr :-) jeg ble rent ned i henvendelser og fikk lett sted å bo til prisen jeg ønsket. Også må jeg ha kaffe tror jeg for jeg leste at du studerte fantasi :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bell Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Det skal jeg gjøre med en gang neste studielån kommer inn på konto foreløbig har jeg lagt ut annonse på hybel.no siden det er gratis. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Dette er jo ikkje i Bergen, men om de har bil, får de mykje meir for pengane med 40 min køyring til sentrum : http://hundesonen.no/forum/topic/65734-leiligheit-til-leige-hordaland/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts