Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på Taxi i DOGS4all-konkurransen


Irenen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Konkurransen er avsluttet, og det ble dessverre "bare" en andreplass selv om jeg tilslutt hadde over 4500 stemmer. Fikk en trøstepremie da, så får i det minste gratisbilletter til DOGS4All Tusen t

Stemt og delt logget like gjerne inn fra mamma og pappa sin fb og stemte der og jeg

stemt igjen

Det er så irriterende at stemmingen går per 24t og ikke per dato. Jeg husker da ikke alltid hva klokken var sist gang jeg var innom og stemte og da er det ikke sikkert jeg husker å gå inn senere på dagen. :bug:

Men stemmer så ofte jeg husker! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende at stemmingen går per 24t og ikke per dato. Jeg husker da ikke alltid hva klokken var sist gang jeg var innom og stemte og da er det ikke sikkert jeg husker å gå inn senere på dagen. :bug:

Men stemmer så ofte jeg husker! Lykke til

Ja veit, superirriterende.. :( Men takk :D

^ Helt enig, jeg har flere ganger gått inn uten at mine 24 timer var ute også glemmer jeg det senere på dagen..

Stemt nå! :)

Takk for stemmen! :)

Fader altså... det er vanskelig å ta innpå lederen! *krysser fingre for harde livet*

Ja.. Slår han jo ikke :( Men tusen takk for stemmene forde! 9 dager igjen nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Konkurransen er avsluttet, og det ble dessverre "bare" en andreplass selv om jeg tilslutt hadde over 4500 stemmer. Fikk en trøstepremie da, så får i det minste gratisbilletter til DOGS4All :)

Tusen takk til alle dere som stemte på Taxi :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...