Benedicte Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Hvem skal? http://www.dalmatinerklubben.no/Arrangement%20og%20resultater/Annonser/Annonse%20Leto%202012,%20ny%20rett%20pr%2024%2009%202012.pdf Utvidet elektronisk frist til 8. oktober Pim er påmeldt lørdagen. Vurderer å melde på søndagen også, men har mest sannsynlig planer den dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Gifter meg da, så tror det ikke blir så godt mottatt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Jeg skal begge dager. Adeeba og Ckry er påmeldt begge dager, lørdag er Circa påmeldt og søndag har Bessie sin utstillingsdeby 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Tuva er på poengjakt, så vi kommer Lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Feirer bryllup istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Vi skal søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Vi arrangerer egen utstilling på hjemmebane, så tror ikke det Men merker meg at utsatt frist her går ut hele 1 uke før vår, så lurer på om vi har vært litt greie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 (endret) Vi skal, Jäger begge dager,Gross en. Endret 5. Oktober 2012 av Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Vi skal, Jäger begge dager,Gross en. Handleren kommer også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Handleren kommer også Det burde vært en knapp som sier liker VELDIG!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Vi stiller i valpeklasse på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Vi arrangerer egen utstilling på hjemmebane, så tror ikke det Men merker meg at utsatt frist her går ut hele 1 uke før vår, så lurer på om vi har vært litt greie Det er jo bare en selv det går utover ved sen frist, siden man ikke kan forberede så mye på forhånd. Vi har tilogmed hatt etteranmeldere på dagen der jeg har vært med, funker fin fint det, men klart litt ekstra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Å ja - da skal jeg debutere i veteranklassen med beardistispen min Milla. Det har jeg gledet meg til i årevis - hun ELSKER utstillinger men har vært "ferdig" i utst.ringen i en årerekke nå, så hun har ikke vært med på noen her i Norge på rundt 3 år. Også stiller jeg såklart i andre enden av skalaen, da - velpen Messi. Har meldt på begge dager. Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Det er jo bare en selv det går utover ved sen frist, siden man ikke kan forberede så mye på forhånd. Vi har tilogmed hatt etteranmeldere på dagen der jeg har vært med, funker fin fint det, men klart litt ekstra jobb. Helt sant, en sjanse å ta. Med med mindre påmeldingsantall hos alle i år kan det forhåpentligvis få med noen etternølere i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Jeg er sååå frista. Men har andre planer den helgen... en dag kanskje? eller... isj. Må bestemme meg i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Valpen skal! Som jeg gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKB Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Jeg kommer! Lillesøster skal stille den nye tibbevalpen og jeg er med som altmuligmann og fotograf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Jeg har fått lov til å stille Arya søndagen av förvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Burde det ikke begynne å komme pm snart..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Jeg satt akkurat og lurte på om jeg hadde glemt å melde på, for det har ikke kommet noe PM hit heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Ikke hit heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Gubben sitter og jobber som bare det med det nuh. Patience. Den kommer i kveld! Litt forsinket siden de også arrangerte utstilling nå i helgen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Noen som kjører forbi Furuset/Oslo s/Kolbotn lørdag og har plass til 1 person + 1-2 hunder? Evt som kjører forbi togstasjonen i Eidsvoll og har plass opp til Leto? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Skal bli spennende å se tallene og møtetid, ja. Håper det ikke er allverdens av dommerendringer i alle fall. Kjenner at jeg er litt lei av sånne "østblokkdommere" som ser ut til å ha bosatt seg i Letohallen - så jeg vil gjerne ha de man faktisk meldte på for. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Gubben sitter og jobber som bare det med det nuh. Patience. Den kommer i kveld! Litt forsinket siden de også arrangerte utstilling nå i helgen. Hva Gjør egentlig mannen din? :-D han ordner alt i leto? Er det han jfg skal smiske med for sen oppmøte tid eller :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts