Gå til innhold
Hundesonen.no

Vaske deler av vinduet?


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Vi har et ganske stort panoramavindu i stua i kollektivet. Kuro har fått det for seg å sitte på sofakanten og kikke ut av vinduet - og da kommer det nødvendigvis snørrmerker på vinduet. Jeg bryr meg fint lite, men resten av kollektivet synes dette kan bli litt ekkelt. :lol:

Så da lurer jeg på om det er noen som kan noen flotte metoder for å bare vaske en del av vinduet, uten at resten av vinduet blir seende dramatisk uvasket ut. :P vil det funke med vanlig vann, liksom? Eller vil det bare bli striper da?

(#student)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er vanskelig å komme til fordi det er sååå svært så vil jeg heller anbefale å kjøpe et skikkelig vindusvaskesett. Jeg eeelsker mitt fra Jiff (?) og vinduene er vaska i en fei. Om resten av vinduet er litt møkkete så vil det jo selvsagt se veldig møkkete ut om du vasker en ren flekk der hunden sitter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet ble vasket i går. :P Og allerede i dag var det kommet snutemerker. Så da får jeg prøve med varmt vann og ren microfiberklut (og erklære at alle må slutte å bruke disse klutene på dovask :lol:), og prøve spray hvis det ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...