Rottis jentå Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg er på jakt etter en dokumentmappe til stamtavle, vaksinasjonskort og lignende til mine hunder. Jeg synes ikke noe om den til NKK, men har sett at agria har en litt større mappe med glidelås og ringperm inni. Jeg er ikke kunde hos agria. Vet noen om det er mulig for meg å bestille en slik og evt. hvor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Den mappa er helt super:) Vet ikke om agria har nettbutikk for alle? Men du kan i hvertfall kjøpe den via agria breeders club. Om du kjenner noen som er medlem der, kan de bestille for deg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fåes ofte kjøpt på utstillinger hvor de står på stand Forøvrig er den som nevnt helt super! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Kjøp de på NKK utstillingene er mitt tips.. Jeg har prøvd å få kjøpt av agria utenom, og det var helt nyttesløst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Helt enig at den er genial, jeg sendte dessverre min avgårde med hunden. Men regner med å få den tilbake når/hvis han blir omplassert og slik. Min vant jeg vel faktisk på Sonenmesterskapet ifjor om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Jeg er intr. men jeg deltar jo aldri på utstillinger så den sjangsen har ikke jeg. Men hvis noen kunne skaffet en slik til meg så hadde jeg blitt kjempe glad. Isåfall send meg en PM om du vil hjelpe. Er de dyre forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Jeg kjøpte min på Lillestrøm et år, og de er helt knall. Har prøvd og kjøpe til noen på andre nkk utstillinger, men de har sjelden med seg så veldig mange. Så jeg har da fått beskjed om at de er utsolgte. Så vær tidlig ute på Hamar, så får man sikkert kjøpt seg en. Synes ikke den var særlig dyr.. 150,- kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Hvordan ser den ut, hva er så spesielt med den egentlig? Bilder? Høres ut som den har mange tilhengere iallefall, så mulig jeg må kjøpe en på hamar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 God kvalitet på de er det også. Har kvalitetssjekket min med å få den overkjørt flere ganger, og den holdt alle papirene i orden, trass gode spor etter piggdekk på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 100 kroner har jeg betalt for mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Er på jakt etter den mappa sjølv, så tenkte eg skulle kaste meg over agria folka på D4A og kjøpe eit par. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts