Gå til innhold
Hundesonen.no

Vepsestikk på leppa


Puttiva
 Share

Recommended Posts

Jeg TROR det er vepsestikk Ico har fått på leppa si. Den er kjempe hoven, og gjør veldig vondt. Vi fant en brodd, og fikk den ut, men bør vi dra til dyrlegen fordet? Var på butikken en tur, og kom hjem nå, og så at leppa var veldig hoven. Når og hvordan det har skjedd, aner jeg ikke, så jeg er jo ikke sikker på at det er en veps, annet enn at vi fant en brodd midt i hevelsesområdet.

Veterinær? Eller er det unødvendig, og bare tiden som er nødvendig? Og bør vi dra på valpekurset i kveld, eller bør han få ro?

Red: Han virker litt redusert, også. Det var ikke hurra-meg-jubel da vi kom hjem, det var det første jeg reagerte på.

Endret av Puttiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Han puser helt normalt, men virker noen små hakk mer redusert enn normalt, men på ingen måte "bortreist".

Og han ser like glad ut som vanlig, bare skeivere.

564796_4903744317820_330635762_n.jpg

Kommer nok til å ta turen til kurset uansett, med eller uten hund. Er siste kursdag med evaluering og planlegging videre framover, så viktig at vi kommer. Får se an formen hans om noen timer om han skal få bli med som tilskuer, eller om han blir hjemme.

Igjen, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Han puser helt normalt, men virker noen små hakk mer redusert enn normalt, men på ingen måte "bortreist".

Og han ser like glad ut som vanlig, bare skeivere.

564796_4903744317820_330635762_n.jpg

Kommer nok til å ta turen til kurset uansett, med eller uten hund. Er siste kursdag med evaluering og planlegging videre framover, så viktig at vi kommer. Får se an formen hans om noen timer om han skal få bli med som tilskuer, eller om han blir hjemme.

Igjen, takk for svar!

For et sjarmtroll :heart: :heart: :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...