Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Ah, I'm a winner! Den hunden jeg tenker på nå bodde hos en annen sonis før, og har blitt omtalt som sin nåværende eiers soulmate! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Mozza? Om det er rett så må noen andre finne på for nå blir jeg borte en stund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Tinka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Tinka? Riktig! Ia sin Tinka. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Ehh, damn.. Kjør på noen andre, kommer ikke på noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Åååå, jeg skjønte det med Tinka med en gang, men var for sen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Åååå, jeg skjønte det med Tinka med en gang, men var for sen Me too! Det var første tanken min, og det stemmer jo også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Jeg fant på noe: En tidligere svært aktiv sonis tok med seg en polvott fra utlandet, da hun flyttet hjem. Hva heter polvotten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Tequila? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Tequila? Jaaa. Haha. Din tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Enten er jeg steike god, eller så har jeg vært alt for mye på sonen. Jeg velger å tro det første. Den hunden jeg tenker på nå hoppet en gang ut gjennom vinduet, men ble bare stående og fundere på hva han skulle bruke all friheten til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Geo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Dere trenger ett liv *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Jeg er såååå treg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Jepp, Geo! (Hvis han ikke hadde blitt stående i ro så hadde Ingvild måttet begynne med geocaching). 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Ok... Hvilken hund lekte i gjørma rett før den skulle inn i ringen og endte opp med å bli Nuch? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Talli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Loke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Jeg syntes det var ett eller annet med Blaze eller Talli rett før de skulle i ringen en gang, måtte bare velge en av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Hvorfor i all verden kan jeg slikt? Hunden jeg tenker paa er en blandingshund, hvor av en av rasene i blandingen er fra gruppe 8. Hunden bor/bodde sammen med en gruppe 7-hund. Hvilken hund tenker jeg paa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Har ingen ide! Ikke den ringeste peiling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Ok... Hvilken hund lekte i gjørma rett før den skulle inn i ringen og endte opp med å bli Nuch? Han ble BIG 3 faktisk :-P Gjørmebadet var belønning for championatet , hadde jo aldri regnet med å bli plassert i gruppa liksom.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Hvorfor i all verden kan jeg slikt? Hunden jeg tenker paa er en blandingshund, hvor av en av rasene i blandingen er fra gruppe 8. Hunden bor/bodde sammen med en gruppe 7-hund. Hvilken hund tenker jeg paa? Kan jo gi et hint og si at en av rasene i blandingen er golden retriever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts