Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderingskurs med Hilde Nordli


Nirm
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke den helgen, men ellers skulle jeg gjerne vært med. Hilde er veldig dyktig og ikke minst veldig hyggelig! :ahappy:

Enig! Jeg har brukt opp kurskvota for i år og må sette alt på budsjett til neste år. Så håper virkelig hun skal ha et til våren/høsten også, jeg kommer garantert til å melde meg på. Hun er veldig trivelig og dyktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hund som er redd fremmede? :P Har jo en hund til også da, evt... Hmm.

Det kommer litt an på hvor redd den er etter hvor mye utbytte du vil få med kurs med den. Kanskje litt kjedelig å bruke et helt kurs bare for å få den til å gå ut til en figurant. Evt så stiller du med den som ikke er redd, for å lære noe selv også.

Skulle gjerne gått dette kurset selv, men denne høsten har søren meg alle spennende kurs blitt lagt til jobbhelgene mine... :( Men tenkte det kunne være av interesse for soniser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor redd den er etter hvor mye utbytte du vil få med kurs med den. Kanskje litt kjedelig å bruke et helt kurs bare for å få den til å gå ut til en figurant. Evt så stiller du med den som ikke er redd, for å lære noe selv også.

Skulle gjerne gått dette kurset selv, men denne høsten har søren meg alle spennende kurs blitt lagt til jobbhelgene mine... :( Men tenkte det kunne være av interesse for soniser. :)

Hørtes veldig spennende ut altså! Han er skeptisk hvis de kommer brått på, og kan prøve å skremme de bort, men han brydde seg ikke om de fremmede menneskene i slutten av sporet på sporkurset vi var på. Da var han ikke redd :) må tenke litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig spennende ut altså! Han er skeptisk hvis de kommer brått på, og kan prøve å skremme de bort, men han brydde seg ikke om de fremmede menneskene i slutten av sporet på sporkurset vi var på. Da var han ikke redd :) må tenke litt!

De vil jo ikke komme brått på i en slik setting, så kanskje du får noen tips til å jobbe med han med figuranter da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil jo ikke komme brått på i en slik setting, så kanskje du får noen tips til å jobbe med han med figuranter da? :)

Ja, og kanskje han til og med blir bedre på fremmede mennesker? :) må se om jeg finner penger til dette, altså. Hvordan er det evt å melde på to hunder? Eller bytte dersom den ene ikke funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og kanskje han til og med blir bedre på fremmede mennesker? :) må se om jeg finner penger til dette, altså. Hvordan er det evt å melde på to hunder? Eller bytte dersom den ene ikke funker?

Det trur jeg går helt greit. Man får jo sin tilmålte tid uansett om man går med en hund hele tiden, eller bytter underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...