Confusia Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Jeg søker en aktiv forvert til en herlig blue merle Australian Shepherdvalp (hann). Jeg ønsker han skal komme til aktive menneske® som vil trene og evt konkurrere med han. Om du/dere er utstillingsinteresserte, er det bare et pluss! Ta kontakt på mail: [email protected]! 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Kjempevakker 1 Siter
Confusia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Kjempevakker Tusen takk! Ja, han er helt skjønn Han har i tilllegg et herlig temperament, trygg og fin valp 1 Siter
Shlush Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Uff uff, farlig farlig... Du får forte deg å finne noen så han ikke ligger ute å frister :angel: 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Høres fantastisk ut Er litt nysgjerrig på denne rasen, ønsker meg en sånn en gang i framtiden 1 Siter
Confusia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Uff uff, farlig farlig... Du får forte deg å finne noen så han ikke ligger ute å frister :angel: Det er planen, hehe! Siter
SiriEveline Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Signerer Shlush jeg! Uff, *skal ikke ha hund enda, skal ikke ha hund enda!* Men tror ikke det blir vanskelig å finne noen til den skjønningen der da Siter
Confusia Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Signerer Shlush jeg! Uff, *skal ikke ha hund enda, skal ikke ha hund enda!* Men tror ikke det blir vanskelig å finne noen til den skjønningen der da Jeg håper det rette hjemmet vil dukke opp raskt. Siter
siljestokka Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Så Hærlig han var ! 1 Siter
Tinkie Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Å jammen herregud da, så dårlig gjort å komme med denne nå! Jeg er valpesyk, ønsker meg en mer trenbar og brukbar hund, en turkamerat og selskap for Kuro... Det ENESTE som ikke passer er at jeg ikke har tid til valp, haha. Gudameg. Siter
Confusia Skrevet 29. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2012 http://sivsunde.wix.com/kennel-twinspired#!home/mainPage Siter
Confusia Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Joey kan sees på Letohallen, 27.10 2 Siter
Guest LXT Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Han er så søt! Håper du finner et perfekt hjem til ham! Siter
Confusia Skrevet 4. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Han er så søt! Håper du finner et perfekt hjem til ham! Det håper jeg også...situasjonen er ikke akkurat optimal nå. Siter
Guest LXT Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Det håper jeg også...situasjonen er ikke akkurat optimal nå. Nei det skjønner jeg. Krysser fingrene for deg! Siter
turbobensen Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 For en vakker liten kar! også faren hans da...han er lekker!<3 1 Siter
Confusia Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Pappaen er superlekker, så han har litt å leve opp til Siter
Eira Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Så nydelig! jeg er også veldig valpesyk om dagen og dette hjelper ikke akkurat på! lykke til, håper du finner et bra hjem til han! skulle veldig gjerne tatt han selv, men har desverre ikke mulighet for noe nå. Siter
Confusia Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Så nydelig! jeg er også veldig valpesyk om dagen og dette hjelper ikke akkurat på! lykke til, håper du finner et bra hjem til han! skulle veldig gjerne tatt han selv, men har desverre ikke mulighet for noe nå. Det ser ut til at jeg har funnet et hjem til han Krysser fingrene for at prøvetiden går bra 4 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Det ser ut til at jeg har funnet et hjem til han Krysser fingrene for at prøvetiden går bra Hun hørtes jo rimelig perfekt ut for han. Krysser alt jeg har! 1 Siter
Confusia Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Har fått gode tilbakemeldinger så langt, så jeg håper det går veien 1 Siter
Confusia Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 Joey er tilbake i heimen, og jeg leter videre etter et godt hjem til han. Han har nå vært i Norge i 1,5 mnd, og viser seg å være en trygg og tillitsfull valp. Vokser som juing, spiser som en hest, og er slik valper er; full av spillopper, gjør fantestreker og er husets klovn sammen med Kendra. (De deler på den tittelen).. Han har vært vist på et valpeshow hvor han vant sin klasse, og fikk en flott kritikk. Forsøker å trene litt, og han er veldig oppmerksom og glad i kjøtttboller! Ingen som kan tenke seg en liten blå sjarmør? 1 Siter
Recommended Posts