Guest LXT Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Hun er helt fantastisk Irene! Jeg gleder meg til å møte henne Og så gleder jeg meg til å se hvordan hun utvikler seg og blir som voksen, jeg kan ingen ting om rasen så det blir spennende å følge henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Hun er helt fantastisk Irene! Jeg gleder meg til å møte henne Og så gleder jeg meg til å se hvordan hun utvikler seg og blir som voksen, jeg kan ingen ting om rasen så det blir spennende å følge henne Jeg tror hun kommer til å bli krevende. Men utrolig morsom å jobbe med Og utifra størrelsen på potene tror jeg at hun blir stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 *smelt* 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg tror hun kommer til å bli krevende. Men utrolig morsom å jobbe med Og utifra størrelsen på potene tror jeg at hun blir stor Det blir gøy! *smelt* :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Gosjameg så herlig lite nurk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Så herlig hun er! Gratulerer med å endelig få henne hjem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Dere er forresten hjertelig velkommen til utstillin på Hvaltjern i mai Itno problem å komme med en drentsche (ble det riktig skrevet?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Åååå kjære vene.... det var en skikkelig awwwwww valp... nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Noen flere bilder Nå etterpå skal vi hente Taxi hos mamma, og introdusere dem for hverandre. Jeg tror det skal gå veldig bra, men er likevel litt spent på hvordan han vil reagere. Og hun, ikke minst. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Dere er forresten hjertelig velkommen til utstillin på Hvaltjern i mai Itno problem å komme med en drentsche (ble det riktig skrevet?) Det er den fuglehundutstillinga? Vi kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Det er den fuglehundutstillinga? Vi kommer Jupp, Fellesutstillingen.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Vi har vært på vår første skogstur! Vel, jeg bærte Nora mesteparten av veien, men hun fikk likevel erfare å klatre over sten og stubber, dra i røtter, spise pinner og bli våt og gjørmete på labbene. Har hentet Taxi nå. Han synes at hun er litt motbydelig, og vil ikke ha nærkontakt med henne. Men det er fremgang siden igår, for nå vil han i det minste være i samme rom som henne.. Det går seg nok til.. Bilder fra den lille turen: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Er ikke greit å komme fra pannekakeland Nederland og til den norske naturen. Det tar litt tid før man finner ut av slike ting, hilsen Bonfire (min SH valp fra NL - nå 6mnd og godt "innvandret" i norsk natur) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Er ikke greit å komme fra pannekakeland Nederland og til den norske naturen. Det tar litt tid før man finner ut av slike ting, hilsen Bonfire (min SH valp fra NL - nå 6mnd og godt "innvandret" i norsk natur) Hehe, sant Og spesielt når man har så store klønelabber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Åh mai gåååshhh! Hun er så søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Linux hilser til Taxi og sier at sånne nyinnvandrede kan være ekle først, men de går seg til etterhvert. Så lenge man får ha matskåla og liggeplassen sin i fred;) Red; Marianne er forøverig veldig interessert i å se denne valpen utvikle seg, så Irene kan fortelle henne om evt for og bakdeler når det en gang skal en ny hund inn i dette huset... Tror ikke den rasen er helt uinteressant... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Linux hilser til Taxi og sier at sånne nyinnvandrede kan være ekle først, men de går seg til etterhvert. Så lenge man får ha matskåla og liggeplassen sin i fred;) Red; Marianne er forøverig veldig interessert i å se denne valpen utvikle seg, så Irene kan fortelle henne om evt for og bakdeler når det en gang skal en ny hund inn i dette huset... Tror ikke den rasen er helt uinteressant... Ja, regner med at det går seg til. Går litt bedre idag enn igår Foreløbig er valpen en pøbel med høy selvtillit som ikke er redd for noe. Hun synes alt jeg gjør er fryktelig artig - for eksempel å plukke bæsj eller tørke tiss. Bite i føttene mine når jeg er barbent er tydeligvis kjempegøy, bare ikke såå gøy for meg Ellers trente vi litt klikkertrening igår, og hun har lært "sitt". Så nå setter hun seg og titter på meg hver eneste gang jeg stopper opp Jeg gleder meg til å se hvordan hun utvikler seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Kjære vene, for en søt liten frøken! Helt nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Okei, LITT mere bildespam fra idag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Hun har en sånn herlig "bekymret-rynke" i pannen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Hun er kjempesøt! Spennende og se hvordan hun blir som voksen! Er det noe klipp av pelsen på disse? Hvordan er de i forhold til springeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 (endret) Hun er kjempesøt! Spennende og se hvordan hun blir som voksen! Er det noe klipp av pelsen på disse? Hvordan er de i forhold til springeren? Ikke noe klipp nei Eventelt litt på poter bare, samt nappe død pels på ørene hvis det blir noe av det Edit: og hvordan den er i forhold til springeren gjenstår å se . Endret 18. Oktober 2012 av IreneN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 I kveld har jeg prøvd å ta et oppstillingsbilde av Nora, og det skulle ikke vise seg å være lett. Med en valp som for det første synes det er vanvittig gøy å hoppe rundt som en kenguru, og for det andre akkurat har lært seg sitt og dermed gjerne vil vise meg det til enhver tid, var det en utfordring Ikke helt fornøyd med resultatet, for jeg fikk ikke et eneste okei bilde hvor hun stod rett. Men det er uansett moro å ha sånne bilder så man kan se utviklingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Nydelig frøken!! Hvor tung er hun? Jeg skal jo hente valp selv om tre uker og er litt bekymra for vekta og hvor strenge de er på flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts