xing Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Hei! Har en whippet, 4mnd hann, kunne tenkt meg å fått til treff der han kan leke og løpe litt med andre whippeter eller mynder. Bor sentralt i Oslo. Er det noen som kunne tenke seg å møtes ett passende sted feks lør- eller søndag 13/14 oktober? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 jeg har 2 whipser, en på 17mnd og en på 5mnd, som gjerne vil leke men på lørdagen og søndagen den helga, så er jeg på instruktørkurs til ca kl 15 "/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xing Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Ok! :-) Kan sette opp helgen deretter som et alternativ? 20/21? Eller kanskje siste helg i oktober? Får se hva slags respons det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. September 2012 Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 begge de to etter kan jeg hvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 yey! vi har nettopp bestemt oss for å beholde den 2 år whippethannen vi har hatt på prøve en stund, og vi har veldig lyst til å møte andre mynder/whippeter. vi er bosatt på manglerud. nå nærmer eksamen seg veldig for min del, så jeg er ikke helt sikker på når jeg er ledig, men en tur i helgen skal ikke være umulig å få til! siste helga i oktober passer egentlig ypperlig ettersom eksamen er over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Vi kan sikkert bli med en gang, med vår tullewhippet og bråkesaluki. Jeg foretrekker tur fremfor "treff", men treff kan også være kjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xing Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Siste helgen i oktober har vist seg å passe best for meg. Noen som har ønsker om sted? Har hørt at Ekeberg/Ekebergskogen skal være bra (har ikke vært der selv). Har bil så kan ev ta med en en hund og fører, om det er ok at hunden sitter i et sete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg skal på LC-trening med minstemann 28.oktober, men den 27, kan jeg sikkert få til noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Vi skal også til Trøgstad 28. oktober, og er dessverre opptatt den 27. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xing Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Hm..koker litt i kålen dette, men kanskje du på Manglerud har lyst til å møtes ved Østensjøvannet? :-) Det er jo en god del fri mark feks opp til venstre der, pluss et par fotballbaner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Hvis du har anledning til å dra ned til Trøgstad er det en super måte å bli kjent med myndefolk og en herlig myndeaktivitet, lure coursing. Hunden din er for ung til å få prøve seg, men den får helt sikkert hilse på masse hunder og mennesker. Mer info her: https://www.facebook.com/events/416262741766833/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xing Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Ja det hadde vært topp! Meget mulig at jeg kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Hm..koker litt i kålen dette, men kanskje du på Manglerud har lyst til å møtes ved Østensjøvannet? :-) Det er jo en god del fri mark feks opp til venstre der, pluss et par fotballbaner. hei! beklager sent svar. :-) midt i verste eksamensrushet nå, kanskje i slutten av oktober? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts