Hekla Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 noen som har noen gode tips på hundenavn på a til en Rottweiler hanne ? jada jeg har googlet men blir nesten svimmel .. så da tenkte jeg at her inne må være rette stedet for å finne navn til lillegutt Tenker liskom hva klinger best .. ? lettest for hunden å oppfatte at det er hans.. Siter
Malamuten Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Aras, Ax, Ajax, Ante er ivertfall navn jeg liker godt og som er lette Siter
Pim Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Aber, Anton, Axe, Alder, Anno, Atlas, Asbjørn En- og tostavelsesnavn er korte og greie å rope, harde/spisse konsonanter er lette for hundene å oppfatte. Siter
Line&Luna Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Nabobikkja når jeg var liten var narkohund og het Arko. Har alltid syntes det var tøft! Ellers digger jeg Ajax, Aiko, Ailo, Alv, Apache, Apollo, Ares, Arox, Ask, Asko, Athello, Atlas, Audi og Axo Ellers er det masse navneforslag her http://www.canis.no/hundenavn/navn.php Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Aiko betyr lille elskling på japansk og er feminint kjønna, altså. Synes alltid det er så morsomt når store, tøffe brukshanner heter det. Siter
Hekla Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2012 takk dere aiko var faktisk en av de jeg hadde tenkt på... regner med den blir en liten elskling da ... masse fine forslag.. i morgen skal eg og se på valpene.. da tenker jeg navnet kommer også Siter
jaktlykke Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Regelen er vel at tispenavn slutter på A og hanners på O? Stemmer i så fall godt på mine (tispe som het Aika og hann som heter Amigo). Siter
Recommended Posts