HKB Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Sitter og lurer litt på størrelse på bur til hund. Vi henter en schafer/flat blanding på søndag og trenger et bur til bil og evt som "hvileplass" i hjemmet. Problemet er at jeg har ingen anelse på hvor stort bur vi trenger. Sitter og ser på de på rundt 90 cm + på langsiden, men jeg syns det ser så smått ut når jeg måler opp på gulvet for å få en følelse av størrelsen. Noen som har schafer/flat (eller hunder i ca samme størrelse) og kan si noe om ca størrelse jeg vil trenge på buret for å slippe å bytte ut pga buret blir for lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Regner med at både schæfer og flat varierer en del i str og sikkert også blandinger av disse, så det er vel bedre om du vet ca størrelse (høyde/vekt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Så stort som overhodet mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Så stort som overhodet mulig Inne ja I bilen nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Inne ja I bilen nei Oi, så bare hvileplass i hjemmet, fikk ikke med meg at det gjaldt bil også! Men ja, enig med du 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Hvis dere skal bruke bur inne ville jeg tatt størrelse 6, det største som er. Hvis du vet høyde og vekt på hunden er det mye enklere å si noe om størrelse til bilbur. Eventuelt vente til dere har fått hunden, og ta den med for å prøve bur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Sitter og lurer litt på størrelse på bur til hund. Vi henter en schafer/flat blanding på søndag og trenger et bur til bil og evt som "hvileplass" i hjemmet. Problemet er at jeg har ingen anelse på hvor stort bur vi trenger. Sitter og ser på de på rundt 90 cm + på langsiden, men jeg syns det ser så smått ut når jeg måler opp på gulvet for å få en følelse av størrelsen. Noen som har schafer/flat (eller hunder i ca samme størrelse) og kan si noe om ca størrelse jeg vil trenge på buret for å slippe å bytte ut pga buret blir for lite? Inne hadde min schæfer/lab mix det sammenleggbare stålburet som er ca 106 langt. I bil brukte vi ikke bur, hun hadde hele bagasjerommet (liten bil), med lastsperre bak nakkestøttene på baksetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts