Linda=D Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Mike er helt på nett om dagen når vi trener og det er så gøy. Han skjønner triksene før jeg selv finner ut hvordan jeg skal gå frem. I går fikk jeg filmet litt fra det vi trener på nå. Her har jeg begynnt å lære Mike å rygge mot/på noe Så flink som jeg er til å rote vekk ting så trenger jeg vel noen som kan passe på at jeg husker hvor jeg la nøklene. Ene klippet er fra første gang Mike henter nøkelen ute. Trodde aldri han skulle gjøre det da det regnet litt. Såvidt prøvd en gang tidligere ute, men da var det nok litt for mye forstyrrelser rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så flink han er :-) Hva slags rase er det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Tusen takk:-) Han er blanding av buhund og wheaten terrier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Anbefaler freestyle. Han ville gjort det bra :-) Neste norske konkurranse er 13. januar i Bø hallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så gøy å høre:-D Om du går inn på bloggen min så er det mer filmer der av det han kan. Jeg har ikke telling eller kontroll på hva han kan. Har vurdert det ett par ganger tidligere, men skulle nok gått ett kurs eller noe først. Vi har bare holdt på alene til nå. Vet du om det er noe freestylekurs i vestfold? evt helgekurs eller noe i Oslo? Trener du freestyle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts