Sanne Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Finner ikke gamletråden til kattene jeg, så må nesten bare opprette ny Vel, vi har altså fått oss enda en katt. I dag faktisk. Hun er ubeskrivelig vakker! Kattunge, rundt 4 mnd. Blanding av maine coon og norsk skogkatt! Calvin og Silvana er sibirkatter og Aske er vanlig huspus! Bilder av kattene^^ Calvin: Silvana: Aske: Nuka: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 For noen nydelige puser du har! Spesiellt den røde. Jeg er svak for røde katter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 22. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 For noen nydelige puser du har! Spesiellt den røde. Jeg er svak for røde katter Takk Calvin er utrolig vakker ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i katter... Nydelige alle sammen,men Calvin :heart: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 22. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i katter... Nydelige alle sammen,men Calvin :heart: :D Blir rørt langt inn i hjertet når folk faller for Calvin! Som regel faller alle for Silvana og Aske. Så det varmer I tillegg til å være vakker, så er han verdens snilleste katt! Bare så god og skjønn hele tiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 calvin var rett og slett eyecatching... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Jeg likte Nuka best jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Å, en sølvpaddde Drømmen er en sølvpadde etter Maane, skogkatten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 calvin var rett og slett eyecatching... Takk! Det varmer Jeg likte Nuka best jeg :D Hun er utrolig vakker! Å, en sølvpaddde Drømmen er en sølvpadde etter Maane, skogkatten min Jaa, Silvana er vakker altså. Elsker sølvpadder selv. Og så Nuka da, som er en eller annen form for padde, men vi finner ikke helt ut hva Vi har vært innom blåskilpaddesølvtabby og blågoldenskilpadde... Men vi vet ikke rett og slett. Tror vi skal få en fargebedømming på henne! Njæh, slenge inn noen nye bilder da Puselusene mine For de spesielt interesserte: Calvin er rødtigret med uspes. mengde hvitt Silvana er sølvskilpadde med uspes. mengde hvitt Aske er smoke med uspes. mengde hvitt Nuka er... vel, som skrevet lenger opp, uvisst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så fine! Jeg likte Silvana best 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så fine! Jeg likte Silvana best :D Hun er veldig spesiell! Og veeeldig sær! Men så ufattelig snill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Hehe, ja, jeg hadde tippet blåskilpadde (men jeg kan ingenting om fargegenetikk), men se at hun kan se litt sølv ut på ene bildet. Man kan jo finne det ut via foreldrene, men hvis hun er huskatt er det vel ikke så lett Har ikke oppdretter oppgitt hvitmengden på sibirkattene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Hehe, ja, jeg hadde tippet blåskilpadde (men jeg kan ingenting om fargegenetikk), men se at hun kan se litt sølv ut på ene bildet. Man kan jo finne det ut via foreldrene, men hvis hun er huskatt er det vel ikke så lett Har ikke oppdretter oppgitt hvitmengden på sibirkattene? Hun er blanding av maine coon og norsk skogkatt, men dessverre finner vi ikke ut hvem foreldrene er... veldig synd, for da hadde det vært lett. De er 09, som da er uspesifisert mengde hvitt i følge samboer, som har liiitt mer peiling enn meg hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 ååååh Calvin Jeg har SÅ lyst på katt, men jeg er allergisk og selvom jeg på besøk har tålt sibirkatt så tar jeg ikke sjangsen på at det går bra en stund men ikke etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 ååååh Calvin Jeg har SÅ lyst på katt, men jeg er allergisk og selvom jeg på besøk har tålt sibirkatt så tar jeg ikke sjangsen på at det går bra en stund men ikke etterhvert :D Nei jeg ser egentlig den. Fryktelig kjipt å måtte omplassere om man plutselig blir allergisk. Er jo ikke alle som tåler sibirkatt. Og så er det en del som tåler de bedre enn andre katter, men allikevel går rundt med lette allergisymptomer.. Ekke noe særlig det heller :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 :D Nei jeg ser egentlig den. Fryktelig kjipt å måtte omplassere om man plutselig blir allergisk. Er jo ikke alle som tåler sibirkatt. Og så er det en del som tåler de bedre enn andre katter, men allikevel går rundt med lette allergisymptomer.. Ekke noe særlig det heller :/ Er småellergisk mot hunder og støv også så vil helst ikke tilføre mer allergener og til slutt må kvitte meg med alt av dyr Men fine å se på, det er de:wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Er småellergisk mot hunder og støv også så vil helst ikke tilføre mer allergener og til slutt må kvitte meg med alt av dyr Men fine å se på, det er de:wub: Ikke sant. Veldig fornuftig spør du meg Nydelige! :D Det går forøvrig bedre og bedre med Nuka og resten av kattebanden! Hun freser osv, men ligger i skrivende stund temmelig nærme Calvin. Han er verdens snilleste, og "tvinger" på henne litt trygg nærhet, uten å overkjøre noen grenser for hennes del. Han er også flink å vise at han ikke er farlig^^ Godgutten <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Ja, 09 er 0-25 % hvitt For de enda mer interesserte 01 er van, 75%+ hvitt 02 er harlequin, 50-75% hvitt 03 er bicolour, 25-50% hvitt Katter registreres med koder på farge, mønster og hvitmengde i tillegg til navnet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Ja, 09 er 0-25 % hvitt For de enda mer interesserte 01 er van, 75%+ hvitt 02 er harlequin, 50-75% hvitt 03 er bicolour, 25-50% hvitt Katter registreres med koder på farge, mønster og hvitmengde i tillegg til navnet Åh, visste ikke at det var prosentandel jeg^^ Da lærte jeg noe nytt! Men sibbene er altså registrert 09 Alle de kodene er vanskelig å sette seg inn i altså, men har i det minste kodene på våre klare Utenom Nuka da seff... hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 23. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Litt nye bilder av puselusene! Calvin nærmer seg 3 år nå^^ Kjekk fyr! Aske nærmer seg 2 år. Lille hundekatten Nuka runder snart året! Har vokst seg stor og fin Silvana er 2 og et halvt år. Dronningen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts