Gå til innhold
Hundesonen.no

Tekst som blir borte..

Recommended Posts

Skrevet

er det fler enn meg som i det siste har mista all teksta i innlegg bortsett fra de som er quota?

Jeg kan ikke se noen ting lenger, jeg vet ikke hva folk har skrevet...

Skrevet
er det fler enn meg som i det siste har mista all teksta i innlegg bortsett fra de som er quota?

Jeg kan ikke se noen ting lenger, jeg vet ikke hva folk har skrevet...

Sånn... for de som ikke kan se teksten med mindre den er quota...

Skrevet

Har ikke hatt noen problemer med det jeg heller... Sorry, LouDan.. kan det være noe galt med innstillingene hos deg?

Skrevet

Hva trur dere kan være feil da? :? Har ikke forandra noenting på denna maskina på veldig lenge nå..

Jeg vil tilbake til å kunne lese på hundesonen...

Skrevet

Jeg har mac... Det er nok ikke er virus.. For det første finnes det veldig få virus som tar mac, og antivirusen trur jeg er ganske god..

jeg bruker safari som nettleser, og har alltid brukt den, såå... kan jo gå inn på firefox(har jo det, og...) og prøve...

Skrevet

Har veldig liten peiling på MAC og Safari dessverre.

Har du samme problemmet på andre forum? Har du prøvd og benytte en annen pc/mac og sett om problemmet er der?

Har du prøvd og tømme cookies, regner med du gjør det på innstillingene til Safari.

Skrevet

Det er vl kanskje noe tull med safri da.. Nå sitter jeg på Firefox, og er funer alt :? Ja, ja...

Jeg ønsker meg WINDOWS!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Det er vl kanskje noe tull med safri da.. Nå sitter jeg på Firefox, og er funer alt :? Ja, ja...

Jeg ønsker meg WINDOWS!!!!!!!!!!!!!!

De på jobben sitter på Mac'er og har tidvis brukt Safari. Men ifølge dem, så funker Safari enormt dårlig. Mener å huske at de bruker IE istedenfor.

Men, siden Firefox fungere hos deg, så er jo problemet løst :-)

Ville bare "dele" med deg den dårlige erfaringen som er med Safari av andre brukere.

Skrevet

De på jobben sitter på Mac'er og har tidvis brukt Safari. Men ifølge dem, så funker Safari enormt dårlig. Mener å huske at de bruker IE istedenfor.

Men, siden Firefox fungere hos deg, så er jo problemet løst :-)

Ville bare "dele" med deg den dårlige erfaringen som er med Safari av andre brukere.

Off, ja... Kjenner til det der...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...