Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelufting på dagtid - Nittedal


Rødhette&Ulven
 Share

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp til å få luftet min dobermannvalp (og evt shibaen) 2-3 dager i uken, på dagtid. Er det noen pålitelige, redelige og snille hundeluftere der ute som tilbyr lufting i mitt område, på fast basis (mot lønn, så klart)? Noen her som enten lufter eller som har erfaring med hundeluftere (fortrinnsvis i mitt område)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at jeg bor så "langt" unna dere. Ellers skulle jeg gjerne ha meldt meg til tjeneste :yes:

Ja, det er skikkelig døllt! Men jeg er innstilt på å gi kjøregodtgjørelse også altså, i tillegg til lønn... :rolleyes2: Også er det ganske bra område like borti her hvor det går fint å lufte løse... Bo og Raissa kan få kose seg i hagen hvis de ikke gidder å være med balletten på tur... *selge selge*

Har så langt ikke fått napp hos noen hundeluftingsfirmaer, ingen som dekker Nittedal visst. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, jeg kjenner ei veldig flink som dekte der, men sluttet. Lønte seg nok ikke å drive sånn hun ville.

Ja, synd. Men jeg ser jo hva prisen ligger på jevnt over, og hvis man skal ha det som heltidsjobb er det nok ikke veldig lønnsomt, med mindre man har en hel drøss hunder, nei. Men som bijobb ved siden av studiene trenger man ikke så mange oppdragene før det sper på studielånet... :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig døllt! Men jeg er innstilt på å gi kjøregodtgjørelse også altså, i tillegg til lønn... :rolleyes2: Også er det ganske bra område like borti her hvor det går fint å lufte løse... Bo og Raissa kan få kose seg i hagen hvis de ikke gidder å være med balletten på tur... *selge selge*

Har så langt ikke fått napp hos noen hundeluftingsfirmaer, ingen som dekker Nittedal visst. :no:

Hmmm...vurderes sterkt :yes:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...