Gå til innhold
Hundesonen.no

hovent øye


Mumriken
 Share

Recommended Posts

På tur i dag kastet jeg litt pinne siden hunden min synes det er så utrolig kult, men den ene gangen heiv han seg over pinnen i det den spratt opp fra bakken og fikk pinnen i øyet! :S Jeg så ingen skader på selve øyet og det hvite inne i øyet var ikke rødt, og det så ut som om det bare var en liten rift ytters i øyekroken og ikke noe inne på øyet. Han hylte når det skjedde og gikk med lukket øye i noen minutter, men så fortsatte han i godt humør og alt var bra igjen. Jeg så det kom litt rød væske fra øyet når det skjedde men har fulgt med og kikket på det mange ganger iløpet av dagen og alt har sett helt normalt ut... Helt til nå.. nå ser øyet hovent ut og han kniper det mye igjen.. Men kan ikke se noe og det hvite er helt hvitt.

Typisk at alt så så bra ut i timesvis etterpå slik at jeg trodde det hadde gått bra, og nå på kvelden blir det hovent :(

Har noen andre opplevd noe lignende? Det virker ikke som han har så vondt akkurat for jeg får se og ta på så mye jeg vil, men blir bekymret for hevelsen... Er ingen kveldsåpne veterinærer i nærheten av her jeg bor heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...