bikkjene Skrevet 16. September 2012 Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 Er det best med 1 stort hundebur når man har 2 hunder? Altså så de kan være der sammen når man lukker buret? Eller er det best med 2 hundebur sånn at de får 1 hver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. September 2012 Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 Er det snakk om i bil eller hjemme? Jeg hadde aldri turt å gå fra to hunder i ett bur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. September 2012 Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 Om det er hjemme så ville jeg så absolutt brukt to bur! Hadde ikke turt å gå fra to hunder i ett bur. I bil bruker jeg også to bur. Hundene har vær sin plass og klenger ikke på hverandre, ellers har de mindre plass å bli slengt rundt på om det blir en bråstopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 Oki, takk. Skjønner den der. Da blir det 2 bur hvis jeg skal få meg en hund til i fremtiden engang Tenkte på hjemme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 16. September 2012 Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 definitivt 2 bur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Det beste er to store bur, uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 .... eller helst ingen bur overhodet. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 .... eller helst ingen bur overhodet. And here we go again.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts