Gå til innhold
Hundesonen.no

Ultralyd i dag! trenger at alle krysser fingrene :)


Ymirheim
 Share

Recommended Posts

Overskriften sier vel egentlig det meste :)

I dag er det akkurat 4 uker siden siste parring (som var 13 august) og vi skal ivei og ta ultralyd etter jobb (tror dere denne arbeidsdagen kommer til å gå treigt eller?)

Er veldig spent, i og med at hun gikk tom forrige gang. Vi prøvde med inseminering i mars, men da bommet dyrlegen på tidspunktet for eggløsning og det resulterte desverre i 0 valper :(

Denne gangen gikk vi for den naturlige måten og tispa og den utvalgte hannen parret 4 dager på rad :o de fikk holde på så lenge tispa ville (greie hannhundeiere som jeg mistenker syntes litt synd på oss med tanke på forrige forsøk)

Nå har jeg ikke overanalysert tegnene siden parring, for hun blir nemmelig veldig innbildsk etter hver løpetid. Men de positive tegnene som kan bety begge deler er ihvetfall; fortsatt hoven vulva, rosa og struttende patter og EKSTREM matlyst. I tillegg så har hun fått på seg "gravid-ørene", hun har faktisk blitt direkte ulydig. Så ulydig at jeg ikke lengre kan lufte hun løs, for da overser hun forsøkene mine på innkalling totalt :P hehe...

så jeg trenger at alle som leser dette krysser fingrene for oss i dag, vi trenger litt medvind nå synes jeg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, lykke til! :cheer:

takk, takk :)

men huff, jo nærmere UL jeg kommer jo mere stresset blir jeg... har en ekkel, ekkel magefølelse om at vi kommer til å ha uflaks denne gangen å. klarer ikke å kvitte meg med den følelsen.

huff, kommer til å bli så skuffet :(

(å ja jeg vet, tar sorgene veldig på forskudd her nå :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et helt hode fullt av kryssete dreads her nå, dette MÅ gå bra! Når er det dere har time?

hehe, ser det for meg :)

har ikke time, man kan møte opp mellom kl 16-18 for slike ting på klinikken vi bruker. er ferdig på jobb 1630, så er det bare å skyndte seg hjem å hente tispa og dra oppover. blir sikkert i 1730 tiden :)

har vondt i magen;p hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...