Maria Skrevet 6. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 I was there! Jeg, Silje_M_H og Zira var der!! Kos'li =) Så forresten deg Gina!! *hihi* Med Kobra og Jadore i et bur som du trilla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 ja, hvordan gikk det dere som var??!?!? altså dere som stilte??!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 Ja jeg hadde et bur som jeg trilla ja... heheheh Vi stilte i klassen chinese crested tispe 6-9 mnd.... ble nr 3 av 6 hunder.... fornøyd jeg asså, dette var jo bare tredje utstillingen hennes! Hun pleier å være helt tullerusk på bordet, men i dag gikk det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 De var så nuuuudelige =) Likte veldig godt fargen til Kobra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar