Gå til innhold
Hundesonen.no

Omregistrering og utstilling.


HKB
 Share

Recommended Posts

Litt frustrert her, så hvis dette kommer ut litt rotete så si i fra!

I helgen er jeg hos min mor som da eier to Tibber. Hun er veldig interresert i å få dem begge stilt ut, men vil ikke selv. Det gjør ingen ting for min del så lenge hun betaler og stiller som sjåfør. Problemet er at nå er eldstemann junior og i går skulle jeg melde på til både valpeshow og junior. Men neida. "Denne hunden er ikke norsk, du må omregistrere og sende de og de papirene". Jeg finner da den aktuelle siden som beskriver litt bedre og der står det at det tar 4 uker å omregistrere dyret! Gjett om jeg ble forbanna da jeg har gått og mast siden mai om at de må sende inn papirer. Det er ikke min hund og noe papirer må de da klare å ordne selv!? Jeg bor jo hos far og er på besøk en gang i mnd/ annahver mnd.

De aktuelle papirene er allerede i postkassen, men utsatt påmeldingsfrist er om 3 uker (pluss minus). Er det noen som vet om NKK er liiitt raskere om man ringer og spør?

Dumme foreldre som trodde det gikk fint fordi " han var jo med på valpeshow, da trengte han ikke så vi trodde det var ok vi!" bajs.

Noen som kan belyse saken litt og kanskje har vært i samme situasjon før?

Hilsen en litt frustrert Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids ringe NKK og forklare saken og så kontakte de som er ansvarlig for utstillingen dere skal melde på og høre om det er mulighet for å få litt lengre tid, altså be de melde på hunden og informere om at papirene ligger hos NKK til behandling. Vre hyggelig og en smule "blond", det kommer man fort noen vei med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...