MaritaS Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 August tilbrakte jeg med Kuma i Tromsø. Nå sitter jeg i Budapest uten hund og kjeder rauva av meg, så da poster jeg bilder og gleder meg til jeg får han tilbake i Desember (Han er på forlenget ferie hos foreldrene mine). Først ut var Rødfjellet: Så var vi på Åsfjellet: Så gikk vi på Stålhovet og Runfjellet: ...og så et par turer inn i Tromsdalen pluss ymse: Hele sulamitten ble avsluttet med en utstillingshelg i regi av Tromsø Hundeklubb og NKK: 1 Siter
Heidihj Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Det så kjempeflott ut! Elsker naturen rundt Tromsø! Bare synd at det er så sjelden jeg får anledning til å dra dit.. Nydelig hund du har! Skjønner godt at det er kjedelig uten hund.. Sliter bare jeg har en dag uten jeg Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Flotte bilder av flott hund i flott natur! Siter
Recommended Posts