Arielle Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Nå tenker jeg mest på ormekurer, zoolac, bandasjer ol. Hva lønner det seg å handle, eller hva handler dere av sånn når dere er i utlandet? Jeg vet at det visst nok ikke skal gis ormekurs før det er påvist orm, men det det smittepresset som mine blir utsatt for og med flere skrekkeksempler der jeg har hørt om hunder som har orm uten at eier overhode visst noen ting, og når jeg selv står med hund nå som tydeligvis hadde orm og tanken kunne ikke falt meg inn en gang av å se på henne, så jeg fortsetter med å gi mine 1-2 ganger i året alt etter hvor utsatt de er. Er ormekur noe det er billigere å handle i utlandet? Hvilket merke er det beste å gi? Min far er i utlandet hver 14 dag i forbindelse med jobben så jeg kan få han til å handle for meg, men orker ikke bry han med det hvis det faktisk ikke lønner seg. Ser også at jeg trenger en påfyll av diverese bandasjer, zoolac og andre ting så kanskje det hadde vært greit å sende han til å få tak i det også for her på dyreklinikken koster det MYE, men er billigere på apoteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg hamstrer stort sett tyggebein, og mini-godbiter (gjerne light) til Odin. Hundesenger/madrasser når jeg trenger det, men så veldig mye billigere er det vel ikke. Angrer på at jeg ikke kjøpte ormekur sist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Nå tenker jeg mest på ormekurer, zoolac, bandasjer ol. Hva lønner det seg å handle, eller hva handler dere av sånn når dere er i utlandet? Jeg vet at det visst nok ikke skal gis ormekurs før det er påvist orm, men det det smittepresset som mine blir utsatt for og med flere skrekkeksempler der jeg har hørt om hunder som har orm uten at eier overhode visst noen ting, og når jeg selv står med hund nå som tydeligvis hadde orm og tanken kunne ikke falt meg inn en gang av å se på henne, så jeg fortsetter med å gi mine 1-2 ganger i året alt etter hvor utsatt de er. Er ormekur noe det er billigere å handle i utlandet? Hvilket merke er det beste å gi? Min far er i utlandet hver 14 dag i forbindelse med jobben så jeg kan få han til å handle for meg, men orker ikke bry han med det hvis det faktisk ikke lønner seg. Ser også at jeg trenger en påfyll av diverese bandasjer, zoolac og andre ting så kanskje det hadde vært greit å sende han til å få tak i det også for her på dyreklinikken koster det MYE, men er billigere på apoteket. Prbiotica, som feks zoolac kjøper jeg på iherb, mye å spare der. Jeg kjøpte denne sist Ormekurer kan det være lurt å variere merke på ble jeg fortalt av vet. Selv gir jeg ca 1 gang i året, litt av hengig av hvor mye jeg reiser/hvor mange fremmede hunder H er i kontakt med. Sist kjøpte jeg i Sverige og det var endel å spare på det. Ellers har jeg erfart at både glucosamin og flåttmiddler er ganske mye rimeligere utenlands. Selvklebende bandasjer kjøper jeg på Hööks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts