Gå til innhold
Hundesonen.no

Trimmebord, blåser, fabric pen og tegnebrett selges

Taz
 Share

Recommended Posts

Selger trimmebordet mitt da jeg ikke bruker det lenger, og det har ikke blitt brukt siden jeg hadde Emma. Og selv da ikke så veldig ofte.

Trimmebordet har hjul og er i veldig god stand.

Målene er: 85 cm lengde, 60 cm bredde og 84-85 i høyde.

Selges for 1000 kr + evt frakt

Det har blitt brukt til en stor Bouvier des Flandres tispe.

Trimmebord_2_lite.jpg

Trimmebord_1_lite.jpg

Blåseren blir heller ikke brukt lenger, den er altfor kraftig til å kunne brukes på lille Kiwi.

Den er omtrent aldri brukt, da Emma syns den var skummel. (Hun syns mange ting var skumle)

Kjøpt hos hund-1.

http://hunden.mamutw...rker/2200AM-240

Kjøpt for 3900 kr, selges for 2900 kr. + evt frakt

Blser_2_lite.jpg

Blser_3_lite.jpg

Disse munnstykkene til blåseren følger med

Blser_1_lite.jpg

Da jeg fikk Kiwi kjøpte jeg en fabric pen, som jeg ikke trenger lenger.

Så denne selges også, til 200 kr + frakt.

Fabric_pen_1_lite.jpg

Fabric_pen_2_lite.jpg

Og til sist, tegnebrettet mitt, Wacom Intuos4 small, da tegneferdighetene mine er ikke-eksisterende.

Dette er kjøpt på impuls, uten å tenke på at man kanskje burde kunne tegne for å ha bruk for ett tegnebrett.

Så dette har kanskje blitt brukt 3-4 ganger totalt, alt av orginalt tilbehør medfølger.

Her om dagen klarte jeg å rive litt i esken som følger med, men det er uten betydning, det er den ytterste esken bare. :)

Pris 1400 kr + evt frakt.

Tegnebrett_5_lite.jpg

Tegnebrett_3_lite.jpg

Tegnebrett_1_lite.jpg

Og hvordan esken revnet

Tegnebrett_4_lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelposter i min egen tråd. :)

Det stod 112 x 112 x 48 cm, den er ikke store greiene, men den største de hadde.

Jeg vil ha fabric pen om ikke Jeanette skal ha!

Litt for liten til meg :) Go 4 it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...