WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Tar alt i ett, blir nok nye topicer for hver utstilling som tiden går, men uansett, hvilke NKK utstillinger skal du på til neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Muuuligens alle. Må se om jeg har råd til alle langt oppi Nord når den tid kommer;-) Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Skal dra avgårde på NKK Trondheim hvertfall. Mest sannsynlig stiller jeg også, bare for moro skyld. Ellers så må jeg se det an litt. Skal uansett ikke stille noe mer, men kan hende jeg får dratt på NKK Hamar. Pleier det ikke å være NKK-utstilling i Østfold også? Eller er det jeg som blander sammen det med noe annet? Fant ikke noe om det på nkk.no nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 NKK Tronheim og Hamar iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 NKK trondheim Men siden det er nokså sent på året, og vi har flere utstillinger før det, så må jeg se an hvordan han gjør det på de utstillingene, før jeg hopper ut i en NKK utstilling.¨ skal muligens til hamar, enten for å stille ( om han gjør det bra..) eller bare for å være der. Det er en utstilling jeg bare MÅ oppleve altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Jeg skal ikke stille før om ett år igjen, så tror ikke jeg skal på noen (med mindre jeg er kommet i kl 1 lp, noe som er lite trolig). Men jeg skal hvertfall på første NKK her i nærheten tror jeg, og på NKK Hamar, og da skal jeg (forhåpentligvis) stille Lunah. Og handle da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Skal dra avgårde på NKK Trondheim hvertfall. Mest sannsynlig stiller jeg også, bare for moro skyld. Ellers så må jeg se det an litt. Skal uansett ikke stille noe mer, men kan hende jeg får dratt på NKK Hamar. Pleier det ikke å være NKK-utstilling i Østfold også? Eller er det jeg som blander sammen det med noe annet? Fant ikke noe om det på nkk.no nemlig. Hva med NKK Bjerke (oslo) og NKK Fredrikstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Hva med NKK Bjerke (oslo) og NKK Fredrikstad? Når er det NKK-utstilling i Fredrikstad da? Så ikke noe om den på nkk.no, men skal ta en titt til. Om det er på sommern mens jeg er på Hvaler tar jeg nok turen innover. Muligens også NKK Bjerke, om jeg får det til. Men heller NKK Hamar enn NKK Bjerke. Tror jeg. Edit: Det står en NKK-utstilling hvor det bare står "Østlandet" - mulig det er den i Fredrikstad. Ellers så har retrieverklubben utstilling i Moss i slutten av juli, kanskje litt i seineste laget, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Muuuligens alle. Må se om jeg har råd til alle langt oppi Nord når den tid kommer;-) Du da? Skal på: NKK BØ NKK Bergen(bo hos Benedicte ) NKK Kr.sand (jeg og Benedicte skal bo i Baneheia) NKK Drammen Muligens NKK Trondheim NKK fr.stad NKK Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Når er det NKK-utstilling i Fredrikstad da? Så ikke noe om den på nkk.no, men skal ta en titt til. Om det er på sommern mens jeg er på Hvaler tar jeg nok turen innover. Muligens også NKK Bjerke, om jeg får det til. Men heller NKK Hamar enn NKK Bjerke. Tror jeg. Edit: Det står en NKK-utstilling hvor det bare står "Østlandet" - mulig det er den i Fredrikstad. Ellers så har retrieverklubben utstilling i Moss i slutten av juli, kanskje litt i seineste laget, men vi får se. er det kanskje den de kaller NKK østlandet? edit: ja, vil tro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Det er en NKK Fredrikstad ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Men den var i oktober, så da blir nok den uten Tinka og meg... Skulle hatt råd til å reise rundt på de fleste, det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 jeg har satt opp budsjett for hvor mye som går til utstillingene, hundene jeg skal betale for+ JH = 3900kr!!!! :-o Og da er ikke alle med mine egne hunder regnet med en gang :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 jeg har satt opp budsjett for hvor mye som går til utstillingene, hundene jeg skal betale for+ JH = 3900kr!!!! :-o Og da er ikke alle med mine egne hunder regnet med en gang :-o + tog og flybiletter og alt annet som går med utenom betling for klassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 + tog og flybiletter og alt annet som går med utenom betling for klassene nettopp, det blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Tror jeg skal på: NKK Drammen NKK Bjerke NKK Hamar Men må se det litt ann først, hadde jeg bare hatt lappen så hadde alt vært så mye enklere.. hehe Når er forresten NKK Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Skal til: NKK Drammen NKK Bø NKK Bjerke NKK Hamar og sikkert flere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 for langt fremover i tid til å planlegge noe eksakt, men jeg har tenkt meg på: NKK trondheim og NKK hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Jeg skal HELT sikkert på: NKK Bø NKK Drammen NKK Oslo (NKK Hamar) Jeg skal HELT sikker IKKE på: NKK Trondheim (bortreist ) Ellers vet jeg ikke. Har siste år på videregående, og må konse på skolen. Etter sommeren, har jeg INGEN anelse. Har begynt å tenke på å begynne på skole i Tronheim, og da er jeg jo LANGT unna alt... Men som sagt får se... ikke sikkert om jeg kommer inn en gang Lykke til allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Skal iallefall på NKK Bønes og muligens NKK Hamar. Har ikke så veldig masse å hente på NKK utstillinger ettersom at jeg er for gammal for JH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Skal iallefall på NKK Bønes og muligens NKK Hamar. Har ikke så veldig masse å hente på NKK utstillinger ettersom at jeg er for gammal for JH agility! daah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Håper jeg kommer på: Nkk Bø, Hamar, Fredrikstad, Drammen og Oslo.. Skal jobbe for å få det til i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Åh seff *slå seg i hodet* må bare kaaaanskje debutere på et liiiitegranne mindre arrangement først :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Åh seff *slå seg i hodet* må bare kaaaanskje debutere på et liiiitegranne mindre arrangement først :oops: Hihi, kanskje det Men du kan jo trene veldig konkurranserettet før den tid. Husk at jeg og Cita debuterte i off. lp klasse 1 på NKK utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2005 Tja. ingenting er sikkert, men disse har jeg mulighet/lyst til å dra på: NKK Bø NKK Drammen NKK Fredrikstad NKK Hamar NKK Bjerke Alt det er liksom innenfor rekkevidde, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar