Nirm Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Anya forsvant på tur mandag 3/9, området Herre/Rafnes i Bamble. Vær så snill å ring Inga 90826905 om du har sett henne eller har andre tips. Blue merle mudi tispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Ånei! Håper hun kommer fort til rette igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Har det blitt lagt ut noe på facebook en kan dele? Kjenner flere som bor i område. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Det er det. Legg meg til, så ligger det bilde som kan deles med telefonnummer til Inga der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Jeg fant det, har delt. Krysser fingrene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Jeg kopierte tekst og bilde å la ut nå.. Håper hun kommer raskt tilrette! Ikke kjekt når slikt skjer :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Skal holde øyne og ører oppe! Det er mitt største mareritt at en av hundene mine skal forsvinne. Kan ikke engang forestille meg hvor grusomt det er:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 legger deg til så jeg kan dele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Flott! Anya er fortsatt savnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Flott! Anya er fortsatt savnet... Og jeg som håpa du skreiv her nå for å fortelle at hun hadde kommet til rette! Var hun naken da hun forsvant, eller er det sjanse for at hun kan ha satt seg fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Håper det går bra med damen, Jeg skulle jo skrevet i går at siden jeg er fra Herre så har jeg endel kjente på FB fra området hun er etterlyst og derfor ville dele. Håper hun trekker til folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 For en vakker og spesiell hund! Krysser alt jeg har for at hun kommer til rette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Jeg har allerede delt den savnet-annonsen på Facebook, den kom rundt via kjentes kjente. Og jeg har sett at andre jeg kjenner igjen har delt den videre. Karusellen er i gang. Krysser fingrene for at hunden kommer til rette! Jeg har et håp om at hunden som etterlyses kanskje finner veien hjem selv :- ) Jeg hadde en gjeterhund (collie) som barn, og den hadde blitt mishandlet av sin første eier. Som resultat av det, var hun livandes redd for voksne menn. Livredd! Så stadig vekk når vi var på langturer i skogen, så skjedde det.... en ensom, mannlig skiløper som kom susende mot oss i skisporet og bikkja bare frøys et øyeblikk, før hun snudde og sprang som et lyn. Eller en mannlig turgåer. Samme hvilken årstid, menn var hun livredd! Dette kunne skje en mil hjemmefra, og det nyttet ikke rope. Borte var hun. I begynnelsen pleide vi (jeg og venninnen min) å snu med de andre hundene vi hadde med og dra hjemover mens vi fortvilet ropte oss hese på hunden. Men etterhvert ble det en vane; så vi fullførte turen uansett, for vi visste hvor hunden min var blitt av likevel. Hunden min pleide nemlig alltid å løpe rett hjem. Hun løp rett hjem og satt og ventet utenfor den låste døra til blokka hjemme, inntil noen kjente gikk forbi og så det, og ringte på hos mamma som slapp henne inn. Uansett hvor langt hjemmefra vi var når hunden min så noen mannfolk som skremte henne, så løp hun rett hjem, hun klarte alltid å finne veien hjem gjennom Nordmarka og løp gjennom skogen alene. Poenget mitt er at jeg har håp om at Anya også kan finne veien hjem på egenhånd. Jeg krysser fingrene for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 La den ut på min søsters fb profil, hun kjenner mange i området.. krysser fingrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Og jeg som håpa du skreiv her nå for å fortelle at hun hadde kommet til rette! Var hun naken da hun forsvant, eller er det sjanse for at hun kan ha satt seg fast? Hadde kun et markeringshalsbånd med stikk på seg, så da har hun evt kunne dra seg løs. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Som jeg skrev på veggen til Inga, ring taxiselskapene i området og be de sende ut en melding til alle sine sjåfører som er ute og kjører i området. Det gjorde jeg når Pim forsvant. Del også meldingen på ulike grupper på Facebook som handler om hund eller nærmiljøet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Taxi, politi,Falck/Viking er kontaktet. Lite sannsynlig att hun finner veien hjem selv desverre, det er ca 30 minutters kjøring til stedet hun forsvant. Vi er mange som skal ut å lete i ettermiddag, kryss fingrene for att Ulven blir funnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Uff håper så inderlig at dere finner henne :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Ville heller tenkt jaktlagene og gårdene innover ved Sortebogen/Asdal enn taxi. Hun kan også komme ned ved Kongensdamm på Herre. Altså ytterkantene blir store fort her. Ønsker dere lykke til med leitingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Anya er fortsatt ikke funnet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Huff. Håper hun kommer snart til rette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Huff. Håper hun kommer snart til rette! Det MÅ hun bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Er det behov for flere som kan lete? Jeg er stadig vekk i Bamble og kan lett ta turen til Herre om det er behov for flere folk i morgen? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Det blir lagt ut info om oppmøte i morra på Facebook. Kan poste her når og hvor. Kjempefint att du vil hjelpe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 En liten rask oppdatering. Anya er fortsatt savnet, vi har hengt opp lapper på Herre div. steder og vært mye bortover mot Asdal og snakket med mange mennesker og hengt opp lapper. Vi har vært ute i hele dag og lett etter henne. Utrolig mange mennesker som har bidratt, helt fantastisk ! Bamble lensmannskontor har også ringt meg to ganger i dag for å spørre om hun fortsatt er savnet. Vi fortsetter i morgen tidlig. Har det ikke så bra nå, helt grusomt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts