Gå til innhold
Hundesonen.no

Åpent hus Imazo/Tropeimporten.

Ozzy
 Share

Recommended Posts

Ooooh. Jeg vil og! :D men skal ikke da

Hehe :D Gleder meg ganske.

Hva er det for no? :) Nysgjerrigper much :w00t:

Det er åpen dag så folk fra dyrebutikker kan besøke en leverandør i sverige. En meget stor leverandør/grossist. Får se nyheter som kommer, lageret, dyreoppdrettene, og egentlig alt. Det er middag med fest etterpå på lørdagen (og masse drita svensker får jeg høre), og omvisning på søndagen. Troor det er noe fredagen også, men da skal ikke vi. :)

- Husker ikke nøyaktig hva som skjer da jeg ikke har papirene foran meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpen dag så folk fra dyrebutikker kan besøke en leverandør i sverige. En meget stor leverandør/grossist. Får se nyheter som kommer, lageret, dyreoppdrettene, og egentlig alt. Det er middag med fest etterpå på lørdagen (og masse drita svensker får jeg høre), og omvisning på søndagen. Troor det er noe fredagen også, men da skal ikke vi. :)

- Husker ikke nøyaktig hva som skjer da jeg ikke har papirene foran meg :)

Ooo, så fett :) Du får kjøre på med kjole da, noe alla enkelt penparty :cool: Hvis ikke du må gå i samme klær når du ser på lageret og dyra som når du spiser middag da, da blir det jo noe annet :P Aldri hørt om dette, men gjetter på kleskoden allikevel :lol: :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider